Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Czy jest moliwe NIE zapisywanie swiatla z neonu (rurka z Light Material) w Irradiance map.

Zwykle swiatla maja taka mozliwosc.

 

Licze na > primary bounce - Irradiance map, secondary - Photon map.

 

Zeby swiatlo od neonu bylo "rowne" trzeba mocno podkrecic probkowanie.

Generalnie rendery na gorszych ustawieniach sa zadowalajace z wyjatkiem neonu.

 

Jesli mozna by to jakos rozdzielic moglbym calsc zrobic na mniejszych parametrach a neon liczyc "oddzielnie".

 

Tylko czy tak sie da ???

 

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 857
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
jesli masz warunki to morze postprodukcja??

 

 

Ciezko, bo to bedzie animacja i sporo pokreconych neonow.

 

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności