Napisano 22 Luty 200520 l Witam mam problem ktory w moim przypadku sie juz powtarza. Moje rendery posiadaja dziwne rozmycia, mysle ze to wina tekstur ale nie potrafie dojsc dokladnie czego :( zobaczcie sami na dole, pozatym mam ogormny problem ze sniezeniem tych tekstur:( i to nie jest wina bumpa prawdopodobnie:( z gory dziekuje i pozdawiam:)
Napisano 22 Luty 200520 l Autor kazda tekstura jest odzielnie ale to nie jest wina tekstur:( kurcze co to moze byc? restartowalem juz nawet brazila i nic:(
Napisano 22 Luty 200520 l Nigdy na oczy brazila nie widziałem ale z tego co widzę jest to optymalizacja antyaliasingu. Chodzi tu o to że im mniejszy jest kontrast między nachodzącymi na siebie obiektami tym gorzej będzie wyglądać krawędź między nimi (ogólnie rzecz ujmując) . Jak w większości tego typu przypadkach trzeba poszukać wartości minimalnych i maksymalnych dla samplingu. Te pierwsze (minimalne) trzeba zwiększyć. Tak mi się wydaje...
Napisano 22 Luty 200520 l a w innych renderach jest tak samo?? myśle że może być to coś związane z antialiasingiem ale nie jestem pewien spróbuj bez aa Edit: Batou byliśmy równi:)
Napisano 22 Luty 200520 l Autor niestety nic z tego:( to nic nie daje probowalem roznych ustawien:( tez myslalem ze to to na poczatku ale niestety nie:( kurcze dziwny problem to jest:(
Napisano 22 Luty 200520 l wiesz może i jest to pomysł absurdalny ale wyexportuj to do siatki i importuj w nowym pliku bez ustawień rendera i materiałów poprostu czysta siatka i wtedy render jeśli si.e nie myle to będzie wszystko cacy
Napisano 23 Luty 200520 l Autor tez niestety nic nie dalo a to ropmzycie i sniezenie zdarzalo mi sie tez w innych scenach nawet jak otworzylem to w 3d max 7 to tez bylo to samo :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto