xeav Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 Mam problem, który widać na zamieszczonym pliku ~ 350 kB >>> a poza tym mam jeszcze taki problem, otóż nie mogę zaznaczyć żadnych vertexów w PHYSIQUE MODIFIER
AGmakonts Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 tym problemem jest ta textura bo innego tam nie widziałem
xeav Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 Nie da się ukryć, że jest to tekstura, tylko jak zrobić aby było ok, aby tekstura "trzymała" się poligonów
xeav Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 Załączam screeny. http://luuk.republika.pl/2.jpg http://luuk.republika.pl/1.jpg http://luuk.republika.pl/front.jpg
AGmakonts Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 przy takiej teksturze raczej będą takie buble radze użyć mapowania cylindrycznego i dopiero potem na siatce z unwarpa tworzyć teksture
xeav Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 Mógłbyś mi to nieco przybliżyć lub jakiegoś linka podać
Kris_R Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 Ale bzdurki gadacie :D To, co widać na filmiku to "pływające UV'ki" moim zdaniem masz złą kolejność modyfikatorów Jeśli wrócisz do pozycji wyjściowej (bind pose) gdzie mapowanie się zgadza, i zrzucisz modyfikatory to powinno być oki.
ZOMO Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 Kris ma racje, masz UVW Unwrap nad Physique, przenies je pod Physique, i mozesz zrobic "Collapse To" z "Edit Mesh" i "Editable Poly".
xeav Napisano 6 Marzec 2005 Autor Napisano 6 Marzec 2005 Zmiana kolejności modyfikatorów nic nie daje. Załączam zapisaną scenę (MAX 7) jeśli coś wykombinujecie dajcie znać; http://luuk.republika.pl/larafull.zip
Kris_R Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 plik maxa masz na mailu...(max7) zupełnie powalone było całe mapowanie. Zmapowałem na szybcika jeszcze raz i jest ok. Envelopy od Physique też wymagają uwagi... Lara dostała na dupę i teraz powinna być już grzeczna. Jeśli znowu zacznie fikać to daj mi znać :) A tu widać jak Lara tańcuje
xeav Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 Mógłbyś napisać jak to mapowałeś lub co źle zrobiłem?() Twoja wersja mojej lary jest napradę ok!
Kris_R Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Czary mary :D I jest :) Nie wiem jak Ty mapowałeś, ale ja zrobiłem tak... podzieliłem obiekt tak jak miałeś przygotowane tekstury... front/back/hair... ciachnąłem więc model na pół a potem odłączyłem włosy... każdy z elementów dostał swoją teksturę.. front mapowanie planarne z przodu... back... mapowanie planarne z tyłu a włosy bez użycia tekstury tylko jako barwa z edytora materiałów (robiłem na szybko i już nie mapowałem).... potem attach i weld na wierzchołkach aby scalić oddzielnie mapowane elementy...na to physique raz jeszcze i jedzie :) I tak należy to robić. Można też kożystać z modyfikatora Unwrap UVW, ale proces byłby ten sam, tylko bez ingerencji w siatkę i bez dzielenia obiektu na kawałki... jednak też trzeba by wtedy zmapować przód na płasko, tył tak samo... itd. Metoda i sposób myślenia dokładnie taki sam. Ja opisałem prostszą metodę, gdybyś miał problem z unwrapem.... pozdrawiam!
xeav Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 problem z unwrapem jest... spróbuję Twoim sposobem. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się