Skocz do zawartości

Animacja Postaci- problem


xeav

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ale bzdurki gadacie :D

To, co widać na filmiku to "pływające UV'ki" moim zdaniem masz złą kolejność modyfikatorów

Jeśli wrócisz do pozycji wyjściowej (bind pose) gdzie mapowanie się zgadza, i zrzucisz modyfikatory to powinno być oki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plik maxa masz na mailu...(max7)

zupełnie powalone było całe mapowanie. Zmapowałem na szybcika jeszcze raz i jest ok. Envelopy od Physique też wymagają uwagi...

Lara dostała na dupę i teraz powinna być już grzeczna. Jeśli znowu zacznie fikać to daj mi znać :)

A tu widać jak Lara tańcuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czary mary :D I jest :)

Nie wiem jak Ty mapowałeś, ale ja zrobiłem tak...

podzieliłem obiekt tak jak miałeś przygotowane tekstury... front/back/hair... ciachnąłem więc model na pół a potem odłączyłem włosy... każdy z elementów dostał swoją teksturę.. front mapowanie planarne z przodu... back... mapowanie planarne z tyłu a włosy bez użycia tekstury tylko jako barwa z edytora materiałów (robiłem na szybko i już nie mapowałem).... potem attach i weld na wierzchołkach aby scalić oddzielnie mapowane elementy...na to physique raz jeszcze i jedzie :)

 

I tak należy to robić. Można też kożystać z modyfikatora Unwrap UVW, ale proces byłby ten sam, tylko bez ingerencji w siatkę i bez dzielenia obiektu na kawałki... jednak też trzeba by wtedy zmapować przód na płasko, tył tak samo... itd. Metoda i sposób myślenia dokładnie taki sam. Ja opisałem prostszą metodę, gdybyś miał problem z unwrapem....

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności