Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Chciałbym się zapytać jakiego mam Rendenera użyć albo jakich paramertów użyć (Scanline Renderer) aby kolor, które są ustawione na moich przedmiotach były taki jakie mają być. Weźmy RGB (255,153,0 - pomarańcz) żeby wyszła mi pomarańcz, a nie zgniła pomarańcz (nie wiem jak to nazwać). Miałem tego posta napisać w Renderery, ale za bardzo nie wiedziałem w którym, więc piszę to tu. Proszę o jakie kolwiek wskazówki. Z góry dzięki. Pozdrawiam. [hmmm]

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie do końca mogę zrozumieć o co ci chodzi dokładnie?

Jeżeli kolor ci nie odpowiada zmodyfikuj to odpowiednią teksturą.Ewentualnie jeżeli chodzi ci o to ,że kolor w \"material editor\" jest troszkę inny niż na renderze to próbuj zmodyfikować to odpowiednim oświetleniem.

Jeżeli to o to chodzi??

Jeżeli nie to wytłumacz jaśniej.

Pozdrawiam:)

Napisano

Kolor zalezy nie tylko od materialu, ale tez od oswietlenia - to moze byc powod, ze wychodzi nie taki kolor, jak ustawiles.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.