Napisano 1 Marzec 200520 l Mam pytanie, jak oteskturować światła samochodu?? Czytałem o tym tutorial tutaj link:[klik] Ale w tym tutku jest napisane żeby zrobić zdjęcie światła i to użyć jako teksture. Ale skąd wziąść dobre zdjęcie reflektora danego samochodu i jeszcze do tego w dużej rozdzielczości?? A może jest inny sposób na zrobienie materiału świateł? Prosze o porady na ten temat. PS: Jestem początkujący, dlatego okażcie troche wyrozumiałości;) pozdro acre117
Napisano 1 Marzec 200520 l czym byś nie oteksturował to i tak wyjdzie lipnie... Trzeba je wymodelować w całości i nałożyć odpowiednie materiały. EDIT jeżeli robisz światło identiko jak w tutku to spróbuj poszukać zdjęć w http://www.google.pl/imghp?hl=pl&tab=wi&q=
Napisano 1 Marzec 200520 l Autor no właśnie o te materiały mi chodzi. Trzeba wziąść zdjęcie reflektora i nim oteksturować?? A jak tak to skąd wziąść takie zdjęcie w hi-res
Napisano 1 Marzec 200520 l bierzesz aparat idzies na ulice pstrykasz zdjecie wracasz do domu problm pojawia sie kiedy ciezko jakas fure na ulicy znalezc ;).... to odpowiec skąd dalej jak sie lubi i umie 2d to mozna samemu bumpa wyskrobac + opacity itd. ale podstawa to dobrze wymodelowane wnetrznosci
Napisano 1 Marzec 200520 l Autor najgorzej jak to jest jakiś McLaren, albo coś w tym stylu. W Polsce raczej sie nie spotyka takich aut;) Jakoś za 2d nie przepadam....
Napisano 1 Marzec 200520 l spróbuj wymodelować bez textur to jest trudne ale wychodzi świetnie najlepiej poprzeglądaj jakieś strony sklepów z kloszami do aut i spróbuj odwzorowac położenie soczewek
Napisano 3 Kwiecień 200520 l Pewnie już sobie poradziłeś z tym światłem, ale tak na przyszłość: http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto