Skocz do zawartości

Topologia NURBS - filozofia ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hi, tak mnie naszlo na pytanie zachecajace (mam nadzieje), do dluzszych odpowiedzi. A wiec: co mamy na mysli mowiac "topologia obiektu w NURBS", jaka topologia jest zla, a jaka dobra ? Tak mnie naszlo po obejrzeniu watku TripleX: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7120 , zarowno autor jak i Loozack stwierdzili ze "topologia" moglabybyc lepsza. Tak wiec o co chodzi? Na co topologia obiektu ma najwiekszy wplyw?

 

obrazek by TripleX: http://members.lycos.co.uk/triplex321/rols/rols1mini.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie chodzi tak na prawde o topologie co bardzije o uzyte narzedzia takie jak network surface co nie jest najlepszym rozwiazaniem bo sama topologia jest tam dobra ale za malo dzialania krzywymi, a wszystko jest wyprowadzane przy pomocy network surf czyli troche takie wymuszone continuity. a pozatym network surf jest bardzo dziwny i nie oddaje tego co zrobilismy krzywymi ale tak naprawde na poziomie zwyklego 3d to i tak szczyt dokladnosci/gladkosci w raczej prawdziwym podejsciu do cada to by bylo maksymalnie nie dopuszczalne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności