Skocz do zawartości

Mapowanie :O)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Macrog
Napisano

Heyka, czy ktos moglby mi podpowiedziec jak zamapowac obiekt w ksztalcie luku - konkretnie chodzi o sytuacje ulozenia cegiel nad owalnym wejsciem - tak aby cegly szly po luku...hehe...mam nadzieje ze wiecie o co chodzi :O) z gory dzieki.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

...wiemy :)

 

Wiadomo ze deformowanie cegiel w Szopie, aby je poprawnie zamapowac na luku jest dosc uciazliwe. Dlatego uczyn sam luk z boxa, ktory wygniesz BENDem + zwezysz TAPERem itd - dlugosc luku dopasujesz po zdeformowaniu, przechodzac na poczatek stosu do formy BOXa i zmieniajac jego dlugosc. Tym sposobem bitmapa cegly zdeformuje sie automatycznie - tak samo jak duze bedzie wygiecie. Mozesz tez uzyc LOFT do zrobienia luku, wtedy mapowanie takze bedzie automatycznie deformowane (o ile zaznaczysz jego generowanie)

To prosta i sprawdzona metoda, ktora stosowalem mnostwo razy.

 

pozdr

Marek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności