Gość Macrog Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 Heyka, czy ktos moglby mi podpowiedziec jak zamapowac obiekt w ksztalcie luku - konkretnie chodzi o sytuacje ulozenia cegiel nad owalnym wejsciem - tak aby cegly szly po luku...hehe...mam nadzieje ze wiecie o co chodzi :O) z gory dzieki.
MareG Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 ...wiemy :) Wiadomo ze deformowanie cegiel w Szopie, aby je poprawnie zamapowac na luku jest dosc uciazliwe. Dlatego uczyn sam luk z boxa, ktory wygniesz BENDem + zwezysz TAPERem itd - dlugosc luku dopasujesz po zdeformowaniu, przechodzac na poczatek stosu do formy BOXa i zmieniajac jego dlugosc. Tym sposobem bitmapa cegly zdeformuje sie automatycznie - tak samo jak duze bedzie wygiecie. Mozesz tez uzyc LOFT do zrobienia luku, wtedy mapowanie takze bedzie automatycznie deformowane (o ile zaznaczysz jego generowanie) To prosta i sprawdzona metoda, ktora stosowalem mnostwo razy. pozdr Marek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się