Napisano 7 Maj 200322 l Heyka, czy ktos moglby mi podpowiedziec jak zamapowac obiekt w ksztalcie luku - konkretnie chodzi o sytuacje ulozenia cegiel nad owalnym wejsciem - tak aby cegly szly po luku...hehe...mam nadzieje ze wiecie o co chodzi :O) z gory dzieki.
Napisano 7 Maj 200322 l ...wiemy :) Wiadomo ze deformowanie cegiel w Szopie, aby je poprawnie zamapowac na luku jest dosc uciazliwe. Dlatego uczyn sam luk z boxa, ktory wygniesz BENDem + zwezysz TAPERem itd - dlugosc luku dopasujesz po zdeformowaniu, przechodzac na poczatek stosu do formy BOXa i zmieniajac jego dlugosc. Tym sposobem bitmapa cegly zdeformuje sie automatycznie - tak samo jak duze bedzie wygiecie. Mozesz tez uzyc LOFT do zrobienia luku, wtedy mapowanie takze bedzie automatycznie deformowane (o ile zaznaczysz jego generowanie) To prosta i sprawdzona metoda, ktora stosowalem mnostwo razy. pozdr Marek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto