Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chce tego no tzn robie animacje w maxie szkieletową z uzyciem ragdolla. wszystko działa ale po exporcie do 3ds ramiona sie kaszanią i całą animke c*** strzela. z dosiwadczenia wiem ze struktura 3ds pod wzgledem programistycznym nie obsługuje tzn nie exportuje obiektow RB colection i constraint. wiec je sobie kasuje i znowu exortuje ale nadal sie kaszani. Co jest kuźwa grane|?dodam ze stworzyłem klatki klczowe poprzez crweare animation i wszelkie contranty mozna skasowac

jak mam to zrobic prosze o helpa

pozdro

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności