MetaL Napisano 24 Marzec 2005 Napisano 24 Marzec 2005 Chce tego no tzn robie animacje w maxie szkieletową z uzyciem ragdolla. wszystko działa ale po exporcie do 3ds ramiona sie kaszanią i całą animke c*** strzela. z dosiwadczenia wiem ze struktura 3ds pod wzgledem programistycznym nie obsługuje tzn nie exportuje obiektow RB colection i constraint. wiec je sobie kasuje i znowu exortuje ale nadal sie kaszani. Co jest kuźwa grane|?dodam ze stworzyłem klatki klczowe poprzez crweare animation i wszelkie contranty mozna skasowac jak mam to zrobic prosze o helpa pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się