domel31 Napisano 24 Marzec 2005 Napisano 24 Marzec 2005 Panowie na witrynie http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=13807&highlight=grill Jest tutek gdzie jest ukazane jak wykonac grilla. Za pomoca siatki i mapy displacement. Chodzi o to ze wykonujac ten tutek z tymi samymi mapami nie wyszlo mi tak idealnie jak tam temu chlopowi. Czy ktos mogl by dokladnie wykonac tego tutka i powiedziec krok po kroku jak to zrobic. Chyba ze macie wlasny sposob robienia dokladnych siatek tak aby wygladaly na realistyczne. Rowniez prosil bym o maly tutek jak wykonac taka siateczke. ps. Nie wazna jest ilosc poly (chociarz czym mniej poly tym lepiej) ale zeby zachowana zostala realistycznosc siatki. Bardzo prosze o Pomoc. Na splinach sie nie znam wiec niewiem jak to sie robi. W tym modelingu. Pozdrawiam Wszystkich, Aha jeszcze jedno ja wykonuje renderingi w Brazilu. Pozdrawiam - mi wychodzi takie cos jak na dole :*(
Marcin Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 YOU NEED VRAY FOR THIS TUTORIAL jak napisane w tym tutorialu potrzebujesz vraya ... a to inny render niz brazil vray ma swoj displacement i jest troche inny niz standardowy maxa ... poczytaj w helpie maxa cos na temat displace ... w modyfikatorach edit mesh/poly powinna byc zakladka "subdivision displacement" i tam okreslasz jej jakosc ... no ale nie wroze zadnych rewelacji ...
Rekomendowane odpowiedzi