Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam zrobiłem piłke z łat znaczy sie kazdy element jest osobno na kazdy dodałem MeshSmooth Spheryfity Face Extude itd. I teraz chcem zeby to była jedna całosc bo chcem do tego reaktor przypisac i SoftBody ale nie moge dodac kazdej łaty osobno. Myslalem ze jak zgrupuje to bedzie działac. ale nie reactor wywala ze za duzo vertexów czy jakos tak. Jak rozwiązac ten problem ??

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a dlaczego muszą to być osobne łaty? będzie się potem rozpadać?

Bo jeśli nie, to daj jako jeden obiekt... a jeśli ma się rozpaść, to użyj Fracture

Napisano
  • Autor

No własnie jak dodam do SBCollection to kazdy element jest osobno animowany przez reacktor a w dodadku to nie działa bo napisane jest ze za duzo wertexów nie wiem dlaczego :( A dodałem ten Fracture ale nie moge potem dodac SB :(

 

Aha piłka zrobiona podobnie jak tu http://max3d.pl/tutoriale/kurs72/ball2.htm

Napisano

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Czytaj proszę uważniej.

Skoro reactor wyświetla Ci komunikaty to się do nich stosuj. Za dużo vertexów oznacza, że musi być mniej. Jesli masz przecinające się obiekty też nie przejdzie, będziesz musiał je lekko rozsunąć.

Opisz sytuację i efekt. Pomogę wtedy bardzo konkretnie.

Napisano
  • Autor

Dzięki zrobiłem poeksperymentowalem z ustawieniami Fracvture i trzyma się wszystko w kupie :] thx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności