paweb Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 Witam zrobiłem piłke z łat znaczy sie kazdy element jest osobno na kazdy dodałem MeshSmooth Spheryfity Face Extude itd. I teraz chcem zeby to była jedna całosc bo chcem do tego reaktor przypisac i SoftBody ale nie moge dodac kazdej łaty osobno. Myslalem ze jak zgrupuje to bedzie działac. ale nie reactor wywala ze za duzo vertexów czy jakos tak. Jak rozwiązac ten problem ??
Kris_R Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 a dlaczego muszą to być osobne łaty? będzie się potem rozpadać? Bo jeśli nie, to daj jako jeden obiekt... a jeśli ma się rozpaść, to użyj Fracture
paweb Napisano 25 Marzec 2005 Autor Napisano 25 Marzec 2005 No własnie jak dodam do SBCollection to kazdy element jest osobno animowany przez reacktor a w dodadku to nie działa bo napisane jest ze za duzo wertexów nie wiem dlaczego :( A dodałem ten Fracture ale nie moge potem dodac SB :( Aha piłka zrobiona podobnie jak tu http://max3d.pl/tutoriale/kurs72/ball2.htm
Kris_R Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Czytaj proszę uważniej. Skoro reactor wyświetla Ci komunikaty to się do nich stosuj. Za dużo vertexów oznacza, że musi być mniej. Jesli masz przecinające się obiekty też nie przejdzie, będziesz musiał je lekko rozsunąć. Opisz sytuację i efekt. Pomogę wtedy bardzo konkretnie.
paweb Napisano 26 Marzec 2005 Autor Napisano 26 Marzec 2005 Dzięki zrobiłem poeksperymentowalem z ustawieniami Fracvture i trzyma się wszystko w kupie :] thx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się