Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam Panowie i Panie!

 

 

Czy ktoś mógłby mnie nakierować na trop tego, co robię źle.

 

Mam taką wyrenderowaną scenkę: http://republika.pl/rendery_gi/render02.jpg

 

Dlaczego obszar po lewej stronie, który jest wypalony przez światło które za nim się znajduje, w ogóle nie odbija się w taki sposób w podłodze? Odbija się właściwie sama geometria, tak jakby bez tych efektów powstałych w wyniku działania GI.

 

VRAY, rendering za pomocą Irradiance map. Światłem jest Skylight.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy wszystkie materiały sa Vrayowe i przerzuć się na VrayLight albo reszte standardowych Vray ma swojego SkyLighta

Napisano
  • Autor

Wszystkie materiały są VRay-owe.

Skylight też jest VRay-owy.

 

Tak się zastanawiam, że tu chyba po prostu brakuje speculara na podłodze... jak go uzyskać (takie mocne odbicie światła od błyszczącej powierzchni)?

Napisano

daj screena z maxa bo teraz jakoś pomysłu na rozwiązanie tego nie mam spróbuj jszcze tam walnąć VrayLight'a. Ja osobiście jeszcze się z takim czyms nie spotkałem ale mówie pokaż screena bo nie wiem w jaki sposób SkyLight to tak oswietlił

Napisano
  • Autor

Nie wiem, czy screen cokolwiek tu pomoże... Rzuty są strasznie zamotane, niewiele na nich widać.

 

Zresztą tu nie ma nic szczególnego, to jest po prostu box z wyciętymi fragmentami na "okna". Jedno z tych wycięć jest widoczne na renderingu.

 

Ogólnie chodzi mi po prostu o uzyskanie efektu bliku-speculara na podłodze, takiej jakby jednej wielkiej plamy światła...

 

Dodałem światło VRay-owe, ale niewiele zmieniło.

Napisano

Hmm... potestuje u siebie może cos wymysle. Nie wykluczone ze jest to normalne ale mi poprostu nigdy się nie zdarzyło na to trafić.

Napisano
  • Autor

Mam jeszcze jedno pytanie.

 

Po przestawieniu w ustaiweniach Reflection materialu Glossiness z 1.0 na 0,8 czas renderingu wydluzyl sie dziesieciokrotnie. Czy mozna jakos przyspieszyc render?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.