redshad11 Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 Witam Panowie i Panie! Czy ktoś mógłby mnie nakierować na trop tego, co robię źle. Mam taką wyrenderowaną scenkę: http://republika.pl/rendery_gi/render02.jpg Dlaczego obszar po lewej stronie, który jest wypalony przez światło które za nim się znajduje, w ogóle nie odbija się w taki sposób w podłodze? Odbija się właściwie sama geometria, tak jakby bez tych efektów powstałych w wyniku działania GI. VRAY, rendering za pomocą Irradiance map. Światłem jest Skylight.
AGmakonts Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 Czy wszystkie materiały sa Vrayowe i przerzuć się na VrayLight albo reszte standardowych Vray ma swojego SkyLighta
redshad11 Napisano 2 Kwiecień 2005 Autor Napisano 2 Kwiecień 2005 Wszystkie materiały są VRay-owe. Skylight też jest VRay-owy. Tak się zastanawiam, że tu chyba po prostu brakuje speculara na podłodze... jak go uzyskać (takie mocne odbicie światła od błyszczącej powierzchni)?
AGmakonts Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 daj screena z maxa bo teraz jakoś pomysłu na rozwiązanie tego nie mam spróbuj jszcze tam walnąć VrayLight'a. Ja osobiście jeszcze się z takim czyms nie spotkałem ale mówie pokaż screena bo nie wiem w jaki sposób SkyLight to tak oswietlił
redshad11 Napisano 2 Kwiecień 2005 Autor Napisano 2 Kwiecień 2005 Nie wiem, czy screen cokolwiek tu pomoże... Rzuty są strasznie zamotane, niewiele na nich widać. Zresztą tu nie ma nic szczególnego, to jest po prostu box z wyciętymi fragmentami na "okna". Jedno z tych wycięć jest widoczne na renderingu. Ogólnie chodzi mi po prostu o uzyskanie efektu bliku-speculara na podłodze, takiej jakby jednej wielkiej plamy światła... Dodałem światło VRay-owe, ale niewiele zmieniło.
AGmakonts Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 Hmm... potestuje u siebie może cos wymysle. Nie wykluczone ze jest to normalne ale mi poprostu nigdy się nie zdarzyło na to trafić.
redshad11 Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 Mam jeszcze jedno pytanie. Po przestawieniu w ustaiweniach Reflection materialu Glossiness z 1.0 na 0,8 czas renderingu wydluzyl sie dziesieciokrotnie. Czy mozna jakos przyspieszyc render?
Bobby_digital Napisano 4 Kwiecień 2005 Napisano 4 Kwiecień 2005 tak subdivs pod tym glossines zmniejszyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się