Napisano 2 Kwiecień 200520 l Witam Panowie i Panie! Czy ktoś mógłby mnie nakierować na trop tego, co robię źle. Mam taką wyrenderowaną scenkę: http://republika.pl/rendery_gi/render02.jpg Dlaczego obszar po lewej stronie, który jest wypalony przez światło które za nim się znajduje, w ogóle nie odbija się w taki sposób w podłodze? Odbija się właściwie sama geometria, tak jakby bez tych efektów powstałych w wyniku działania GI. VRAY, rendering za pomocą Irradiance map. Światłem jest Skylight.
Napisano 2 Kwiecień 200520 l Czy wszystkie materiały sa Vrayowe i przerzuć się na VrayLight albo reszte standardowych Vray ma swojego SkyLighta
Napisano 2 Kwiecień 200520 l Autor Wszystkie materiały są VRay-owe. Skylight też jest VRay-owy. Tak się zastanawiam, że tu chyba po prostu brakuje speculara na podłodze... jak go uzyskać (takie mocne odbicie światła od błyszczącej powierzchni)?
Napisano 2 Kwiecień 200520 l daj screena z maxa bo teraz jakoś pomysłu na rozwiązanie tego nie mam spróbuj jszcze tam walnąć VrayLight'a. Ja osobiście jeszcze się z takim czyms nie spotkałem ale mówie pokaż screena bo nie wiem w jaki sposób SkyLight to tak oswietlił
Napisano 2 Kwiecień 200520 l Autor Nie wiem, czy screen cokolwiek tu pomoże... Rzuty są strasznie zamotane, niewiele na nich widać. Zresztą tu nie ma nic szczególnego, to jest po prostu box z wyciętymi fragmentami na "okna". Jedno z tych wycięć jest widoczne na renderingu. Ogólnie chodzi mi po prostu o uzyskanie efektu bliku-speculara na podłodze, takiej jakby jednej wielkiej plamy światła... Dodałem światło VRay-owe, ale niewiele zmieniło.
Napisano 2 Kwiecień 200520 l Hmm... potestuje u siebie może cos wymysle. Nie wykluczone ze jest to normalne ale mi poprostu nigdy się nie zdarzyło na to trafić.
Napisano 3 Kwiecień 200520 l Autor Mam jeszcze jedno pytanie. Po przestawieniu w ustaiweniach Reflection materialu Glossiness z 1.0 na 0,8 czas renderingu wydluzyl sie dziesieciokrotnie. Czy mozna jakos przyspieszyc render?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto