Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem pic.1. Zrobiłem skórę (tu akurat przy użyciu blenda w matreiałach[mozliwość maskowania;)]), a kiedy ją nakładam na obiekt, który zrobiłem z plana. NIestety przy renderze pokazuje mi jak gdyby ten materiał był jednolity -dlaczego??

Aha i używałem opcji UVW mapping, ale nic nie dało.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 661
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sądzę, iż może to być wina:

a) oświetlenia (jeśli jest standardowe oświetlenie sceny, to takie ofekt często wychodzi)

b) brak kafelkowania (wtedy materiał jest tak rozciągnięty, że nie widać różnic w materiale)

Napisano
  • Autor

Powielenie materiału jest....a oświetlenie V-raya.

Dzięki i czekam na dalsze propozycje...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności