Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Jak widac w tytule mam maly problem ze wspolpraca tych dwoch programow..mianowicie przenoszac mape displacement do Mayki nie potrafie uzyskac obrazu jaki stworzylem w Brushu.Probowalem robic krok po kroku dokladnie z zaleceniami z Practical Manuala ale to nic nie dalo..moze cos mi umknelo?albo trzeba zrobic cos jeszcze? wlasnie z tymi pytaniami zwracam sie o pomoc..nizej podaje prosty przyklad..rendery z ZBrusha i Mayki..jak widac katastrofa :-/..dziekuje z gory za wszelkie wskazowki.

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Renderowales w natywnym rendererze Maya? jesli tak to lepiej uzyc Mental Ray ktory ma lepsze odwzorowanie map displace pozatym po przypisaniu mapy dobrze jest uzyc editora ktory jest w Window > Rendering Editors > Mental Ray > Approximation Editor i przypisac stopien jakosci w Displace Approx za pomoca presetow dostepnych w Displace Tessellation Quality, Fine low powinno wystarczyc.

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie za informacje..co prawda juz probowalem rozwiazac sprawe w ten sposob (mental ray) ale mozliwe,ze czegos nie dopilnowalem..jesliby sie nie udalo to dam znac..dziekuje ponownie i..

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

hhhmm no i jest kolejny problem..mental wogole nie chce renderowac kiedy w scenie pojawi sie mapa disp. :-/..po prostu wyswietla okno z poprzednim renederem albo pokazuje szary ekran..wszystko ustawilem tak jak zalecil Rascal, a takze podparlem sie helpem i kilkoma tutkami..na nic to..moze nadal jakies bledy popelniam..nie wiem :-(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności