Skocz do zawartości

Maya+ZBrush: problem!!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Jak widac w tytule mam maly problem ze wspolpraca tych dwoch programow..mianowicie przenoszac mape displacement do Mayki nie potrafie uzyskac obrazu jaki stworzylem w Brushu.Probowalem robic krok po kroku dokladnie z zaleceniami z Practical Manuala ale to nic nie dalo..moze cos mi umknelo?albo trzeba zrobic cos jeszcze? wlasnie z tymi pytaniami zwracam sie o pomoc..nizej podaje prosty przyklad..rendery z ZBrusha i Mayki..jak widac katastrofa :-/..dziekuje z gory za wszelkie wskazowki.

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Renderowales w natywnym rendererze Maya? jesli tak to lepiej uzyc Mental Ray ktory ma lepsze odwzorowanie map displace pozatym po przypisaniu mapy dobrze jest uzyc editora ktory jest w Window > Rendering Editors > Mental Ray > Approximation Editor i przypisac stopien jakosci w Displace Approx za pomoca presetow dostepnych w Displace Tessellation Quality, Fine low powinno wystarczyc.

Napisano

Dzieki wielkie za informacje..co prawda juz probowalem rozwiazac sprawe w ten sposob (mental ray) ale mozliwe,ze czegos nie dopilnowalem..jesliby sie nie udalo to dam znac..dziekuje ponownie i..

 

pozdrawiam

Napisano

hhhmm no i jest kolejny problem..mental wogole nie chce renderowac kiedy w scenie pojawi sie mapa disp. :-/..po prostu wyswietla okno z poprzednim renederem albo pokazuje szary ekran..wszystko ustawilem tak jak zalecil Rascal, a takze podparlem sie helpem i kilkoma tutkami..na nic to..moze nadal jakies bledy popelniam..nie wiem :-(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności