hermes Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 Witam, Jak widac w tytule mam maly problem ze wspolpraca tych dwoch programow..mianowicie przenoszac mape displacement do Mayki nie potrafie uzyskac obrazu jaki stworzylem w Brushu.Probowalem robic krok po kroku dokladnie z zaleceniami z Practical Manuala ale to nic nie dalo..moze cos mi umknelo?albo trzeba zrobic cos jeszcze? wlasnie z tymi pytaniami zwracam sie o pomoc..nizej podaje prosty przyklad..rendery z ZBrusha i Mayki..jak widac katastrofa :-/..dziekuje z gory za wszelkie wskazowki. pozdrawiam
Rascal Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 Renderowales w natywnym rendererze Maya? jesli tak to lepiej uzyc Mental Ray ktory ma lepsze odwzorowanie map displace pozatym po przypisaniu mapy dobrze jest uzyc editora ktory jest w Window > Rendering Editors > Mental Ray > Approximation Editor i przypisac stopien jakosci w Displace Approx za pomoca presetow dostepnych w Displace Tessellation Quality, Fine low powinno wystarczyc.
hermes Napisano 10 Kwiecień 2005 Autor Napisano 10 Kwiecień 2005 Dzieki wielkie za informacje..co prawda juz probowalem rozwiazac sprawe w ten sposob (mental ray) ale mozliwe,ze czegos nie dopilnowalem..jesliby sie nie udalo to dam znac..dziekuje ponownie i.. pozdrawiam
hermes Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Napisano 17 Kwiecień 2005 hhhmm no i jest kolejny problem..mental wogole nie chce renderowac kiedy w scenie pojawi sie mapa disp. :-/..po prostu wyswietla okno z poprzednim renederem albo pokazuje szary ekran..wszystko ustawilem tak jak zalecil Rascal, a takze podparlem sie helpem i kilkoma tutkami..na nic to..moze nadal jakies bledy popelniam..nie wiem :-(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się