Skocz do zawartości

Texturowanie po Exporcie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W jaki sposob texturujecie swoje obiekty z Rhino pod maxem? zaznaczacie kazdy poly i asign texture? Czy moze jest jakis inny sposob? Bo przyznacie ze ten jest pracochlonny tymbardziej jak po expocie do maxa ma sie setki tysiecy poly:)

POZDRAIWAM

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli juz to jedynym sensownym wyjsciem (jak dla mnie) to przez Unwarp UVW i rozbicie mapowania na cząstki

 

pozniej texturowanie w programach typu Bodypaint lib DeepPaint przez projector

 

i zapisywanie textury bez zadnej kompresji

Napisano

MohSETH hym no otexturowanie postaci nurbsowej to napewno bylby maly problem choc a tymbardziej ze rhino nie do tego bylo robione i nie mozna nawet nie trimowanych surfów/polysorfów konwertowac do quadów wiec unvarpowanie jest delikatnie utrudnione a przy mapowaniu elementów mechanicznych wsumie wystarczy podstawowe mapowanie UVmap a na temat deepa i bodypainta sie nie wypowiadam bo niemam i nie uzywalem nigdy :D

Napisano

hmm

 

chodzilo mi o to zeby zaznaczyc caly obiekt i dodac modyfikator UVW unwarp ... potem zaznaczyc wszystkie poly i zrobic flatten mapping ... rozbije to polygony na wieksze lub mniejsze ...

 

po tym exportujesz do jakiegos programu typu deep paint ... i deep paint ma taką opcje jak projector ...

 

gdy malujesz po obiekcie normalnie to tak jak byc malowal po plaszczyznie i gdy masz np. polygony zmapowane jak w/w to pendzel tak jak by bedzie zachodzil pod polygony ... zreszta sam sobie zobacz ... a projector tak jak by maluje z widoku ... czyli jak byc cisnął puszką farby w jakis obiekt ...

 

musisz to sam zobaczyc bo z grubsza nie potrafie tego wytlumaczyc .... ale da się ... kiedys tego uzywalem ... tak samo w Zbrushu ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności