MohSETH Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 W jaki sposob texturujecie swoje obiekty z Rhino pod maxem? zaznaczacie kazdy poly i asign texture? Czy moze jest jakis inny sposob? Bo przyznacie ze ten jest pracochlonny tymbardziej jak po expocie do maxa ma sie setki tysiecy poly:) POZDRAIWAM
Marcin Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 jesli juz to jedynym sensownym wyjsciem (jak dla mnie) to przez Unwarp UVW i rozbicie mapowania na cząstki pozniej texturowanie w programach typu Bodypaint lib DeepPaint przez projector i zapisywanie textury bez zadnej kompresji
MohSETH Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 Marcin mam do Ciebie prosbe... Czy mogłbyś mi to jakos bardziej szczegolowo wytlumaczyc? Dziekuje Ci bardzo:) POZDRAWIAM
Bzyku Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 MohSETH hym no otexturowanie postaci nurbsowej to napewno bylby maly problem choc a tymbardziej ze rhino nie do tego bylo robione i nie mozna nawet nie trimowanych surfów/polysorfów konwertowac do quadów wiec unvarpowanie jest delikatnie utrudnione a przy mapowaniu elementów mechanicznych wsumie wystarczy podstawowe mapowanie UVmap a na temat deepa i bodypainta sie nie wypowiadam bo niemam i nie uzywalem nigdy :D
Marcin Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 hmm chodzilo mi o to zeby zaznaczyc caly obiekt i dodac modyfikator UVW unwarp ... potem zaznaczyc wszystkie poly i zrobic flatten mapping ... rozbije to polygony na wieksze lub mniejsze ... po tym exportujesz do jakiegos programu typu deep paint ... i deep paint ma taką opcje jak projector ... gdy malujesz po obiekcie normalnie to tak jak byc malowal po plaszczyznie i gdy masz np. polygony zmapowane jak w/w to pendzel tak jak by bedzie zachodzil pod polygony ... zreszta sam sobie zobacz ... a projector tak jak by maluje z widoku ... czyli jak byc cisnął puszką farby w jakis obiekt ... musisz to sam zobaczyc bo z grubsza nie potrafie tego wytlumaczyc .... ale da się ... kiedys tego uzywalem ... tak samo w Zbrushu ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się