Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

W jaki sposob texturujecie swoje obiekty z Rhino pod maxem? zaznaczacie kazdy poly i asign texture? Czy moze jest jakis inny sposob? Bo przyznacie ze ten jest pracochlonny tymbardziej jak po expocie do maxa ma sie setki tysiecy poly:)

POZDRAIWAM

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli juz to jedynym sensownym wyjsciem (jak dla mnie) to przez Unwarp UVW i rozbicie mapowania na cząstki

 

pozniej texturowanie w programach typu Bodypaint lib DeepPaint przez projector

 

i zapisywanie textury bez zadnej kompresji

Napisano
  • Autor

Marcin mam do Ciebie prosbe... Czy mogłbyś mi to jakos bardziej szczegolowo wytlumaczyc? Dziekuje Ci bardzo:)

POZDRAWIAM

Napisano

MohSETH hym no otexturowanie postaci nurbsowej to napewno bylby maly problem choc a tymbardziej ze rhino nie do tego bylo robione i nie mozna nawet nie trimowanych surfów/polysorfów konwertowac do quadów wiec unvarpowanie jest delikatnie utrudnione a przy mapowaniu elementów mechanicznych wsumie wystarczy podstawowe mapowanie UVmap a na temat deepa i bodypainta sie nie wypowiadam bo niemam i nie uzywalem nigdy :D

Napisano

hmm

 

chodzilo mi o to zeby zaznaczyc caly obiekt i dodac modyfikator UVW unwarp ... potem zaznaczyc wszystkie poly i zrobic flatten mapping ... rozbije to polygony na wieksze lub mniejsze ...

 

po tym exportujesz do jakiegos programu typu deep paint ... i deep paint ma taką opcje jak projector ...

 

gdy malujesz po obiekcie normalnie to tak jak byc malowal po plaszczyznie i gdy masz np. polygony zmapowane jak w/w to pendzel tak jak by bedzie zachodzil pod polygony ... zreszta sam sobie zobacz ... a projector tak jak by maluje z widoku ... czyli jak byc cisnął puszką farby w jakis obiekt ...

 

musisz to sam zobaczyc bo z grubsza nie potrafie tego wytlumaczyc .... ale da się ... kiedys tego uzywalem ... tak samo w Zbrushu ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.