DonVito Corleone Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 Siema Mam prosbe czy ktos moze zapodac mi jakiegos tutoriala albo sam napisac jak wyrenderowac, samochod z lakierem, ale nie uzywajac mapy hdri. Nie pytam tu o materialy. Chce uzyskac efekt samochodu ktory stoi w studiu. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STANEK Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 Takowe tutoriale znajdziesz napewno na 3Dtotal - przy gotowej scence wykorzystaj dodatkowe bryły które są poukrywane(niewidoczne) typu prostokąty w białym kolorze - powodują bardzo ładne odbicia w lakierze które wyglądają naturalnie i stymulują odbijające się oświetlenie w lakierze :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 Zrob cylider tak powiedzmy na 18 sides, skasuj poligony dolu i gory oraz powiedzmy co druga scianke boczna. Bedziesz mial tak zawne paski z cylindra. Naloz modyfikator normal i w properites obiektu daj na invisible to camera. Naloz material na nie o maxymalnym self ilumination np. Wloz w to swoje auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonVito Corleone Napisano 21 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2005 uuuuuuuuuuu no i wlasnie o to mi chodzilo :D:D dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się