Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mam pytanie

1. jak połączyć dwaie zwykłe ninie ze soba ??

2. jak zrobić materiał który np przenika światło Np zarowke

3. jak zrobićby np koło miało swój cień na płaszczyźnie

4. jak jpag nażucić na jakiś kształt próbowalem bump w opcjach po naciśnieciu m

5. Jak utawić by rendowało się to co ustawiłen najpierw kamera ?? naciskam c i co dalej ??

Bardzo prosze o odpowiedz bo glowkuje juz troche nad tym.[hmmm][3m się]

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Opcjia Attach a później fuse.

2.Takie materiały są dostępne pod maxem.

3.Dodać jakieś światło z włączoną opcją shadow.

4.Nie bump (tu wstawia się np.wypukłości) ale difiuse - tam wstaw jpeg jakie chcesz.

5.Jeżeli masz kamerę to żeby render poszedł z niej musisz np. w okienku perespective w lewym górnym rogu nacisnąć prawym przyciskiem i view -camera 01.

Pozdrawiam.

Napisano

No ale mi chodzi co do 1 ze jak sa jakies 2 linie zwykle linie odlegle od sibie i jak je polonczyc tez jakoms linia jak to zrobic ?? namalowac pomieczy nimi linie i dac attach ?? cos takiego ?? bardoz dizekuje za tamte odpowiedzi :) pomogly mi :)

Napisano

Co do punktu 5 to chodzi ci chyba o sposoób renderowania (tak, to na pewno to! :)) No więc max ma taki standardowy renderer a zeby go włączyć, to klikasz \'Rendering\' (u góry)->\'Render\', wybierasz kamerę i na dole klikasz na \'Render\'

Pozdrawiam

Napisano

qrde, ale walnąłem! :D. Tu poprawka do odtatniego posta. Co do punktu pierwszego to nakładasz na siebie dwa skrajne wierzchołki i klikasz \'Weld\'

Sorki za pomyłkę :)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności