Aristotle Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 To jest wstęp do modelu metronomu, który chcę zrobić używając NURBS. NURBS'ów (podstaw) nauczyłem się z tego tutoriala http://www.max-realms.com/modules/tutorials/nurbsbat.php Sam model ma wyglądać jak ten oryginał (no prawie:) ) http://www.thepodium.com/accessories_korgMA30.jpg Mój problem polega na tym, że funkcja CAP surface nie działa to innych spline'ów niż kółka :/ (wszystko robiłem jak w tym tutku, najpierw rysowałem spline'y [kwasraty i kółka, itp, dzieliłem, łączyłem, tak żeby mi wyszedł kształt metronomu], a jak przekonwertowałem do NUBRS to sie nie da zrobic surface żadnego. Jak wiecie jak to zrobić to napiszcie, albo dajcie link do tutoriala w którym jest to opisane. W załączniku jest aktualny stan siatki (jeszcze spline).
MohSETH Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 Czy to jest 3Ds Max czy mi sie wydaje?:) Bo jesli tak to bez kometarza...:P Zostaw Ten program... on nie nadaje sie do NURBS i poszukaj lepsiejszego;) Pozdrawiam
Hindus Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 ja już wiem o czym myśli MohSETH ;) a tak wogóli to co to jest to co chcesz modelować ? termometr ?
Ufooox Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 Co za n00b... widać, że tylko techniawy Ci w głowie... ;] METRONOM [gr.], taktomierz, przyrząd do dokładnego wyznaczania tempa utworów muz., zbud. 1816 przez J.N. Mälzla; działa na zasadzie wahadła z ruchomym ciężarkiem, którego położenie na wyskalowanym ramieniu wahadła wskazuje liczbę wychyleń na minutę (od 40 do 208), np. oznaczenie (nutka) = 60 wskazuje na tempo, w którym czas trwania półnuty odpowiada 1 sekundzie.
Aristotle Napisano 2 Maj 2005 Autor Napisano 2 Maj 2005 tak to jest w 3D Maxie, a za takie odpowiedzi to dziękuje... o pomoc prosiłem a nie o głupie komentarze :(
MohSETH Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 Sprzedalem Ci najlepsza rade jaka moglbym dac komus kto uzywa 3Ds Maxa przy technike NURBS wiec nie marudz:) wejdz na Rhinoceros i popatrz po Przerobieniu nawet jednego tutka nie bedziesz miec problemow:) A jak chcesz nadal robic w maxie to Ci zdrowia zabraknie...i nie wiem kto Ci pomoze bo watpie zeby ktokolwiek meczyl sie w tym programie:)
Aristotle Napisano 2 Maj 2005 Autor Napisano 2 Maj 2005 czyli w Rhino najlepiej takie rzeczy modelować tak?
Hindus Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 żeby ci uzmysłowić potęge nurbsów :P MohSETH dobrze gada - zna się na rzeczy ;) na dole twój model :P http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=216754#post216754
Aristotle Napisano 2 Maj 2005 Autor Napisano 2 Maj 2005 jaaaa !!!! :D masz jakies linki do dobrych tutoriali żeby sie podstaw nauczyć? i takie pytanko, w tym Rhino jaki jest render? czy trza będzie eksportować do maxa i w nim tekstury i renderowanie?
Hindus Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 najlepiej do maxa bo ten z rhino cieńko przęgnie, ale to nic trudnego ;) a co do tutków to w dziale rhino są linki by Bzyku :D edit http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=5421&page=1 ;)
Aristotle Napisano 2 Maj 2005 Autor Napisano 2 Maj 2005 ok dzięki, poucze sie i zobacze jak to będzie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się