Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To jest wstęp do modelu metronomu, który chcę zrobić używając NURBS.

NURBS'ów (podstaw) nauczyłem się z tego tutoriala

http://www.max-realms.com/modules/tutorials/nurbsbat.php

Sam model ma wyglądać jak ten oryginał (no prawie:) )

http://www.thepodium.com/accessories_korgMA30.jpg

 

Mój problem polega na tym, że funkcja CAP surface nie działa to innych spline'ów niż kółka :/ (wszystko robiłem jak w tym tutku, najpierw rysowałem spline'y [kwasraty i kółka, itp, dzieliłem, łączyłem, tak żeby mi wyszedł kształt metronomu], a jak przekonwertowałem do NUBRS to sie nie da zrobic surface żadnego.

Jak wiecie jak to zrobić to napiszcie, albo dajcie link do tutoriala w którym jest to opisane.

W załączniku jest aktualny stan siatki (jeszcze spline).

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy to jest 3Ds Max czy mi sie wydaje?:) Bo jesli tak to bez kometarza...:P Zostaw Ten program... on nie nadaje sie do NURBS i poszukaj lepsiejszego;)

Pozdrawiam

Napisano

Co za n00b... widać, że tylko techniawy Ci w głowie... ;]

 

METRONOM [gr.], taktomierz, przyrząd do dokładnego wyznaczania tempa utworów muz., zbud. 1816 przez J.N. Mälzla; działa na zasadzie wahadła z ruchomym ciężarkiem, którego położenie na wyskalowanym ramieniu wahadła wskazuje liczbę wychyleń na minutę (od 40 do 208), np. oznaczenie (nutka) = 60 wskazuje na tempo, w którym czas trwania półnuty odpowiada 1 sekundzie.

Napisano

Sprzedalem Ci najlepsza rade jaka moglbym dac komus kto uzywa 3Ds Maxa przy technike NURBS wiec nie marudz:) wejdz na Rhinoceros i popatrz po Przerobieniu nawet jednego tutka nie bedziesz miec problemow:) A jak chcesz nadal robic w maxie to Ci zdrowia zabraknie...i nie wiem kto Ci pomoze bo watpie zeby ktokolwiek meczyl sie w tym programie:)

Napisano

jaaaa !!!! :D masz jakies linki do dobrych tutoriali żeby sie podstaw nauczyć?

i takie pytanko, w tym Rhino jaki jest render? czy trza będzie eksportować do maxa i w nim tekstury i renderowanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności