kosa21_ Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 Witam Walczę już kilka dni z wykonaniem "ładnych" chromów na felgi i tłumik motocykla. Przeczytałem kilkanaście tutków i nic. Na powierzchni nie ma lustrzanego odbicia (stosuję raytrace, mr, max7) Co robię źle? Ktoś zna może jakiś pewny przepis na chrom? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs127/index.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa21_ Napisano 6 Maj 2005 Autor Share Napisano 6 Maj 2005 Chrom w w/w tutku wygląda dziwnie jak się go nałoży na felgę. Może jakiś inny przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudi_88 Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 zajrzyj na cgtalk tam jest wątek o shaderach i można od razu pobrać bibliateke z chromem i nir tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa21_ Napisano 6 Maj 2005 Autor Share Napisano 6 Maj 2005 a dokładniejszy adres znasz? Bo szukam i szukam i nic... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 w miare dobry efekt daje szader metal lume phong lambertian(tak chyba) ale trzeba go odblokowac w lume.mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa21_ Napisano 6 Maj 2005 Autor Share Napisano 6 Maj 2005 a jak odblokować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudi_88 Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 Link do wątku o shaderach na cg talk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 otwierasz padem plik lume.mi szukasz tego szadera i kasuje "hidden" i przecinek wyzej-o ile pamietam byl watek jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 6 Maj 2005 Share Napisano 6 Maj 2005 Co do odblowowywania (postępuj analogicznie) -> click Do wykoniania metalu możesz wykorzystać "zwykły" (dostępny bez modyfikacji) -> "Metal (lume)", a poczytasz o nim w dokumencie "lume_shaders" (3ds Max/ Help). ps. dokumentacja jest po to, by z niej korzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa21_ Napisano 6 Maj 2005 Autor Share Napisano 6 Maj 2005 Nie wiem co jest grane ale zamiast chrom wychodzi szary z refleksami! A robię wszystko zgodnie z tutorialami. Każde autko tutaj ma piękne chromy, ja siedzę już tydzień i nic, jak ONI to robią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 7 Maj 2005 Share Napisano 7 Maj 2005 Bardzo wazne jest otoczenie wokol obiektu z mapa refleksyjna.Jezeli uzywamy materialow refleksyjnych musza miec one co odbijact! To wlasnie jest sekret chrom,srebra i stali.Nie sam material ale jego "enviroment". to z tutka jest co rudylew dal linka. postaraj sie zeby jakies gradienty w otoczeniu byly i ladne highlights od swiatla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa21_ Napisano 7 Maj 2005 Autor Share Napisano 7 Maj 2005 Już jest ok. Dzięki wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masater Napisano 7 Maj 2005 Share Napisano 7 Maj 2005 heh a czemu nikt nie wspomniał o dgs material? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się