Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Walczę już kilka dni z wykonaniem "ładnych" chromów na felgi i tłumik motocykla. Przeczytałem kilkanaście tutków i nic. Na powierzchni nie ma lustrzanego odbicia (stosuję raytrace, mr, max7) Co robię źle? Ktoś zna może jakiś pewny przepis na chrom? Dzięki.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Chrom w w/w tutku wygląda dziwnie jak się go nałoży na felgę. Może jakiś inny przykład.

Napisano

zajrzyj na cgtalk tam jest wątek o shaderach i można od razu pobrać bibliateke z chromem i nir tylko.

Napisano

Co do odblowowywania (postępuj analogicznie) -> click

 

Do wykoniania metalu możesz wykorzystać "zwykły" (dostępny bez modyfikacji) -> "Metal (lume)", a poczytasz o nim w dokumencie "lume_shaders" (3ds Max/ Help).

 

ps. dokumentacja jest po to, by z niej korzystać.

Napisano
  • Autor

Nie wiem co jest grane ale zamiast chrom wychodzi szary z refleksami! A robię wszystko zgodnie z tutorialami. Każde autko tutaj ma piękne chromy, ja siedzę już tydzień i nic, jak ONI to robią?

Napisano

Bardzo wazne jest otoczenie wokol obiektu z mapa refleksyjna.Jezeli uzywamy materialow refleksyjnych musza miec one co odbijact! To wlasnie jest sekret chrom,srebra i stali.Nie sam material ale jego "enviroment".

 

to z tutka jest co rudylew dal linka. postaraj sie zeby jakies gradienty w otoczeniu byly i ladne highlights od swiatla.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności