Napisano 5 Maj 200519 l Witam Walczę już kilka dni z wykonaniem "ładnych" chromów na felgi i tłumik motocykla. Przeczytałem kilkanaście tutków i nic. Na powierzchni nie ma lustrzanego odbicia (stosuję raytrace, mr, max7) Co robię źle? Ktoś zna może jakiś pewny przepis na chrom? Dzięki.
Napisano 6 Maj 200519 l Autor Chrom w w/w tutku wygląda dziwnie jak się go nałoży na felgę. Może jakiś inny przykład.
Napisano 6 Maj 200519 l zajrzyj na cgtalk tam jest wątek o shaderach i można od razu pobrać bibliateke z chromem i nir tylko.
Napisano 6 Maj 200519 l w miare dobry efekt daje szader metal lume phong lambertian(tak chyba) ale trzeba go odblokowac w lume.mi
Napisano 6 Maj 200519 l otwierasz padem plik lume.mi szukasz tego szadera i kasuje "hidden" i przecinek wyzej-o ile pamietam byl watek jak to zrobic
Napisano 6 Maj 200519 l Co do odblowowywania (postępuj analogicznie) -> click Do wykoniania metalu możesz wykorzystać "zwykły" (dostępny bez modyfikacji) -> "Metal (lume)", a poczytasz o nim w dokumencie "lume_shaders" (3ds Max/ Help). ps. dokumentacja jest po to, by z niej korzystać.
Napisano 6 Maj 200519 l Autor Nie wiem co jest grane ale zamiast chrom wychodzi szary z refleksami! A robię wszystko zgodnie z tutorialami. Każde autko tutaj ma piękne chromy, ja siedzę już tydzień i nic, jak ONI to robią?
Napisano 7 Maj 200519 l Bardzo wazne jest otoczenie wokol obiektu z mapa refleksyjna.Jezeli uzywamy materialow refleksyjnych musza miec one co odbijact! To wlasnie jest sekret chrom,srebra i stali.Nie sam material ale jego "enviroment". to z tutka jest co rudylew dal linka. postaraj sie zeby jakies gradienty w otoczeniu byly i ladne highlights od swiatla.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto