Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Walczę już kilka dni z wykonaniem "ładnych" chromów na felgi i tłumik motocykla. Przeczytałem kilkanaście tutków i nic. Na powierzchni nie ma lustrzanego odbicia (stosuję raytrace, mr, max7) Co robię źle? Ktoś zna może jakiś pewny przepis na chrom? Dzięki.

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do odblowowywania (postępuj analogicznie) -> click

 

Do wykoniania metalu możesz wykorzystać "zwykły" (dostępny bez modyfikacji) -> "Metal (lume)", a poczytasz o nim w dokumencie "lume_shaders" (3ds Max/ Help).

 

ps. dokumentacja jest po to, by z niej korzystać.

Napisano

Nie wiem co jest grane ale zamiast chrom wychodzi szary z refleksami! A robię wszystko zgodnie z tutorialami. Każde autko tutaj ma piękne chromy, ja siedzę już tydzień i nic, jak ONI to robią?

Napisano

Bardzo wazne jest otoczenie wokol obiektu z mapa refleksyjna.Jezeli uzywamy materialow refleksyjnych musza miec one co odbijact! To wlasnie jest sekret chrom,srebra i stali.Nie sam material ale jego "enviroment".

 

to z tutka jest co rudylew dal linka. postaraj sie zeby jakies gradienty w otoczeniu byly i ladne highlights od swiatla.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności