pajak Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 Jako nowy na forum witam wszystkich!!!:). Oto mój pierwszy model wykonany bez żadnego tutoriala i w pełni samodzielnie. Od razu mam pytanie - czy jest inny sposób na wycinianie literek niż boolean, bo jak widać płaszczyzna pod nimi się zdeformowała....
curka Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 witamy na forum :) mozesz sprobowac tak: swoj obiekt zamienic w editable mesh, a literki osobno zrobic jako splajny i poustawiac mniej-wiecej tam, gdzie chcesz,zeby byly. potem robisz z mesha compound object - shapeMerge i rzutujesz na niego po kolei splajny. zamieniasz znow w mesha i extrude. moze zadzialac. moglbys tez sprobowac mapa z bumpem albo sciagnac powerbooleany czy cos takiego,podobno niezle,ale nie wiem nie probowalam. mam nadzieje,ze jakos pomoglam ;) pozdrawiam i czekam na piekne teksturki ;p
pajak Napisano 10 Maj 2005 Autor Napisano 10 Maj 2005 Curko, wielkie dzięki! :) Zrobiłem to pierwszą metodą i płaszczyzny są już OK. Z reszą modelowania nie powinno być już problemu :> . Niestety, w związku z tym, że nie mam za bardzo czasu ( maturka ), będzie się ten modelik trochę rozciągał w czasie. Jak widać na załączniku jestem w punkcie wyjścia, ale powierzchnie już poprawione. Mam jednak kolejny problem. Chciałbym wiedzieć, jak zrobić refleks światła na tarczy. Pobawiłem się w fotografa, więc widać o co chodzi :). Podejrzewam tylko, że codzi o mapę reflecta, ale głowy nie dam. nieststy, nie umiem za bardzo operować materiałami :(
Baton Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Ja taki efekt odbic na tarczy zrobilbym malym bumpem. Powinno byc ok. A te cyferki to mogles tez zrobic displace'em.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się