Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jako nowy na forum witam wszystkich!!!:). Oto mój pierwszy model wykonany bez żadnego tutoriala i w pełni samodzielnie. Od razu mam pytanie - czy jest inny sposób na wycinianie literek niż boolean, bo jak widać płaszczyzna pod nimi się zdeformowała....

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witamy na forum :)

 

mozesz sprobowac tak:

swoj obiekt zamienic w editable mesh, a literki osobno zrobic jako splajny i poustawiac mniej-wiecej tam, gdzie chcesz,zeby byly.

potem robisz z mesha compound object - shapeMerge i rzutujesz na niego po kolei splajny.

zamieniasz znow w mesha i extrude.

moze zadzialac.

 

moglbys tez sprobowac mapa z bumpem albo sciagnac powerbooleany czy cos takiego,podobno niezle,ale nie wiem nie probowalam.

 

mam nadzieje,ze jakos pomoglam ;)

 

pozdrawiam

 

i czekam na piekne teksturki ;p

Napisano
  • Autor

Curko, wielkie dzięki! :) Zrobiłem to pierwszą metodą i płaszczyzny są już OK. Z reszą modelowania nie powinno być już problemu :> . Niestety, w związku z tym, że nie mam za bardzo czasu ( maturka ), będzie się ten modelik trochę rozciągał w czasie. Jak widać na załączniku jestem w punkcie wyjścia, ale powierzchnie już poprawione. Mam jednak kolejny problem. Chciałbym wiedzieć, jak zrobić refleks światła na tarczy. Pobawiłem się w fotografa, więc widać o co chodzi :). Podejrzewam tylko, że codzi o mapę reflecta, ale głowy nie dam. nieststy, nie umiem za bardzo operować materiałami :(

Napisano

Ja taki efekt odbic na tarczy zrobilbym malym bumpem. Powinno byc ok. A te cyferki to mogles tez zrobic displace'em.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności