Napisano 10 Maj 200519 l Jako nowy na forum witam wszystkich!!!:). Oto mój pierwszy model wykonany bez żadnego tutoriala i w pełni samodzielnie. Od razu mam pytanie - czy jest inny sposób na wycinianie literek niż boolean, bo jak widać płaszczyzna pod nimi się zdeformowała....
Napisano 10 Maj 200519 l witamy na forum :) mozesz sprobowac tak: swoj obiekt zamienic w editable mesh, a literki osobno zrobic jako splajny i poustawiac mniej-wiecej tam, gdzie chcesz,zeby byly. potem robisz z mesha compound object - shapeMerge i rzutujesz na niego po kolei splajny. zamieniasz znow w mesha i extrude. moze zadzialac. moglbys tez sprobowac mapa z bumpem albo sciagnac powerbooleany czy cos takiego,podobno niezle,ale nie wiem nie probowalam. mam nadzieje,ze jakos pomoglam ;) pozdrawiam i czekam na piekne teksturki ;p
Napisano 10 Maj 200519 l Autor Curko, wielkie dzięki! :) Zrobiłem to pierwszą metodą i płaszczyzny są już OK. Z reszą modelowania nie powinno być już problemu :> . Niestety, w związku z tym, że nie mam za bardzo czasu ( maturka ), będzie się ten modelik trochę rozciągał w czasie. Jak widać na załączniku jestem w punkcie wyjścia, ale powierzchnie już poprawione. Mam jednak kolejny problem. Chciałbym wiedzieć, jak zrobić refleks światła na tarczy. Pobawiłem się w fotografa, więc widać o co chodzi :). Podejrzewam tylko, że codzi o mapę reflecta, ale głowy nie dam. nieststy, nie umiem za bardzo operować materiałami :(
Napisano 11 Maj 200519 l Ja taki efekt odbic na tarczy zrobilbym malym bumpem. Powinno byc ok. A te cyferki to mogles tez zrobic displace'em.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto