Eko Napisano 26 Maj 2003 Napisano 26 Maj 2003 Mam pewien problem. Postanowilem sobie wyrenderowac szklaneczke. Wymodelowalem ja (spline + lathe), ustawilem material (w/g przepisu marczaka). Parametry materialu: Opcje globalne causticow wygladaja nastepujaca: Ustadodalem fizyczne swiatlo z nastepujacymi paramterami: Zebyscie nie liczyli zer powiem ze jest tam liczba 20 000 000 Uzyskalem nastepujacy efekt (wedlug mnie raczej mierny): Czy ktos wie jak ustawic parametry zeby to wszystko ladnie wygladalo? Od razu mowie, ze przeczytalem tekst MareG\'a na temat kaustykow i nadal nic mi nie wychodzi :mad: Z gory dzieki EkO
MareG Napisano 27 Maj 2003 Napisano 27 Maj 2003 Cos mi to wyglada na zbyt maly search radius (2,2). Sprobuj zwiekszyc jego wartosc np do 5, to spowoduje rozmycie efektu. Sprawdz tez z mniejsza wartoscia Accuracy. Ale glowy nie dam, ze wtedy bedzie dobrze. pozdr
Eko Napisano 27 Maj 2003 Autor Napisano 27 Maj 2003 Dzieki za odpowiedz. Troche potestowalem i doszedlem do wniosku, ze nadal mi nie wychodzi :mad: . Zmienilem ilosc fotonow na 5 000 000 i oto efekty: Efekty jak widac nie sa zadawlajace. Czy moglibyscie mi powiedziec jak to naprawic, bo juz nie mam pomyslow. I jeszcze jedno pytanie: skad sie wzielo to swiatlo odbite przed szklanka, skoro w materiale szkla wylaczylem \"generate reflection-caustucs\"? Po bokach tez nie powinno byc takich silnych kaustykow (w/g mnie). Jak to z tym jest? Dzieki i pozdrowki EkO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się