Napisano 26 Maj 200321 l Mam pewien problem. Postanowilem sobie wyrenderowac szklaneczke. Wymodelowalem ja (spline + lathe), ustawilem material (w/g przepisu marczaka). Parametry materialu: Opcje globalne causticow wygladaja nastepujaca: Ustadodalem fizyczne swiatlo z nastepujacymi paramterami: Zebyscie nie liczyli zer powiem ze jest tam liczba 20 000 000 Uzyskalem nastepujacy efekt (wedlug mnie raczej mierny): Czy ktos wie jak ustawic parametry zeby to wszystko ladnie wygladalo? Od razu mowie, ze przeczytalem tekst MareG\'a na temat kaustykow i nadal nic mi nie wychodzi :mad: Z gory dzieki EkO
Napisano 27 Maj 200321 l Cos mi to wyglada na zbyt maly search radius (2,2). Sprobuj zwiekszyc jego wartosc np do 5, to spowoduje rozmycie efektu. Sprawdz tez z mniejsza wartoscia Accuracy. Ale glowy nie dam, ze wtedy bedzie dobrze. pozdr
Napisano 27 Maj 200321 l Autor Dzieki za odpowiedz. Troche potestowalem i doszedlem do wniosku, ze nadal mi nie wychodzi :mad: . Zmienilem ilosc fotonow na 5 000 000 i oto efekty: Efekty jak widac nie sa zadawlajace. Czy moglibyscie mi powiedziec jak to naprawic, bo juz nie mam pomyslow. I jeszcze jedno pytanie: skad sie wzielo to swiatlo odbite przed szklanka, skoro w materiale szkla wylaczylem \"generate reflection-caustucs\"? Po bokach tez nie powinno byc takich silnych kaustykow (w/g mnie). Jak to z tym jest? Dzieki i pozdrowki EkO
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto