TIMOTI Napisano 27 Maj 2003 Share Napisano 27 Maj 2003 jak dodac w maxie keyframe zeby np od 10 sie posunol obiekt a od 20 do 30 sie obrucil bo jak animuje to sie potem wszystko zlewa ze obrot i poruszenie zaczyna sie od tej samej frame Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TIMOTI Napisano 27 Maj 2003 Autor Share Napisano 27 Maj 2003 i jeszcze jedno pytanko jak zrobic zeby kamera byla identycznie ustawiona w frame 500 (chodzi mi ze kamera ma sie obrucic i potem wrocic na swoje miejsce ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j3d1 Napisano 28 Maj 2003 Share Napisano 28 Maj 2003 Zeby ci sie to wszystko nie zlalo, to musisz dodawac keyframy nie poprzez Animate, ino ustawiasz obiekt w danej pozycji i klikasz prawym przyciskiem w suwak animacji. Pojawia ci sie opcja Insert keyframe (czy jakos tak) i ten keyframe ustawia konkretna pozycje obiektu, a nie tylko wzgledne przesuniecia tego obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TIMOTI Napisano 28 Maj 2003 Autor Share Napisano 28 Maj 2003 THX j3d1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się