Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio przysłuchiwałem sie dyskusji odnośnie renderingu w maxie, chociaż to dotyczy wszystkich programów 3d. Padło pytanie, w co lepiej zainwestować, w dobrą karte grafiki, czy procek + ram? Pytanie padło przy omawianiu problemu renderowania obiektu do pliku (avi). Jedni mówią, ze jak do pliku to w obliczeniach bierze udział tylko procek i ram (dobry dysk też by sie przydał, płyta), a inni, że to karta grafiki! Jak na mój gust to procek liczy i liczy, natomiast grafika odpowiedzialna jest za wyświtlanie obazu na monitorze, dobra przydaje sie ale przy grach i innych tego typu rzeczach a nie przy zrzucaniu renderu do pliku. Może ktoś to wyjaśnic?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 736
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

karta jest do wyswietlania obiektow w viewporcie ;] i z renderem ma tylklo t owspolnego ze wyswietla ci okienka na monitorze ...

 

rendering to proces tworzony przez procek , ram , i dysk (jezeli nei masz 2316 Gb ramu ) ;]

Napisano

Przy renderingu przede wszystkim procek. Pamięć też ma znaczenie, ale większe przy przygotowywaniu do renderingu. Karta też sie przyda (w vieportach) jak pracujesz na dużych, skomlpikowanych obiektach o dużej liczbie poligonów. Słaba karta wcześniej czy później da ci sie we znaki więc lepiej nie oszczędzaj na niej.

Napisano

cpu ram i dysk karta w miare dobra bo tak jak ludzie mowia i tak potem sie wkurzysz

i kupisz nowa ...Duzo postow bylo ze ludzie nie osczedzali na prockach i calej rescie a karty dawali np riva tnt i potem byly posty o je a max mi w viewportach sie zacina itd ...proponuje (jak to ze wszystkim) wywazony system i tyle zreszta na forum ten temacik juz pare razy byl :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności