Napisano 20 Maj 200519 l Projekt urbanistyczny ,ma wygladac dosyc prosto z uzyciem podstawowych materialow ,dosyc przejrzyste zalozenie w Krakowie nad Wisla .
Napisano 20 Maj 200519 l ja bym jednak troch ebardziej transparentnie potraktował bryły Chodzi jednak o to ze robisz coś tzn bryłki czy kubatury które maja nie być do końca dopowiedziane. W urbanistyce licza sie uklad i gabaryty
Napisano 23 Maj 200519 l hejka możesz udostenić teksturkę którą wrzuciłeś jako podkład (chodzi mi o ta ziemię falista) z góry dzięki k i n g a
Napisano 23 Maj 200519 l Autor zmiękczyłbym to jakimś lekkim łuczkiem, Tez nad tym mysle jakies luczki chyba sie pojawia.Kinga to link do strony z teksturami znajdziesz am ten karton http://lemog.club.fr/lemog_textures/pp_violets.htm
Napisano 24 Maj 200519 l wiec tak: ujecie 1 ok ujecie 2 - bez sensu - nic nie wnosi - po co ten dof? ujecie 3 - ujdzie 1. a teraz sama urbana - szczerze powiedziawszy tak to pokazales, ze nie wiem co jest czescia projetowana, a co juz bylo, a moze oba te kwartaly projektowales i wszystko jest nowe? 2. textura kartonu tez nie pomaga chyba za bardzo - jescze bardziej podkresla ten okropny równy rytm budynków 3. poniewaz nie pokazales otoczenia trudno jest powiedziec cos wiecej o kompozycji - pelno tu jkaisc otwarc nie wiaadomo na co - np to os rownolegla do rzeki po prawej - z nikad do nikąd - no chyba ze masz tam cos dalej czego nie pokazales :) 4. jesli ten fragnemt "brązowy" to tez twoje dzieło to wyszlo jakos tak strasznie jak z matrycy - jakby to projektowal nie czlowiek a maszyna ustawila rowno w rządkach klocki 5. nie ma wnętrz ze ścianami - ogolnie odbieram to tak jakby "wszędzie chciało mnie wywiać gdzies z tego miejsca" - nie masz tam noc co by chcialo zatrzymac kogos na chwilke choc - wszystki prawie linie krzycza "ucieakj!" ps ale moze szyystko jest ok, a sprawa tego jak to odebralem to wlansie brak kontekstu w jakim jest to cale zalozenie osadzone pozdr, boba
Napisano 31 Maj 200519 l hehe mialo wygladac jak makietka co :D YY co do projektu to widze tu troche chaosu bo nie za dobrze czytam co z czego wyniklo, a obawaim sie ze luczki tylko dodatkwoo pogmatwaja sprawe... i z tego co widze to projekt ze studiow :) O ile tak jest ze to projekt na jakis ciekawy przedmiot i nie kazali Wam projektowac zupelnie w polu to sugeruje postudiowac otoczenie - zawsze lepiej miec kontekst niz go nie miec, on zawsze pomaga :D nawet jesli to 3 domki w polu... co do renderu to drzewka mi sie nie podobaja bo jak na taka skale to chyba troszke za duze, nie widze zeby mialy istotny wplyw na calosc jako obiekty przestrzenne, a przestrzen publiczna zawsze mozna pokazac w inny sposob. tekstura calkiem calkiem ale czy nie papra nieco odczytu calosci?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto