Napisano 24 Maj 200519 l witam sciagnołem sobie vtutka na temat cloth spoko materiał sie wygina ale tam DUNDE ma taki cos ze 1. bierze modyfiikator Mesh select 2. Zaznacza vertexy 3. bierze Attach to RBCollection z listy modyfikatora , przy zanzaczonych tych vertexach ja robie tak samo dodałem wszytko co trzeba i dupa niema tego Attach to RBCollection. mam maxa 6 :) co radzicie ???
Napisano 24 Maj 200519 l pytasz się chłopie na forum, a odpowiedź masz pod samym nosem tzn. w helpie reactora, masz wyłożoną kawe na ławe, zobacz...
Napisano 25 Maj 200519 l W modyfikatorze reactorCloth masz podselekcję - vierzchołki. Tam zaznaczasz wierzchołek, który ma być przyczepiony... jedziesz w dół... klikasz w Attach To Rigid Body... i podajesz nazwę obiektu do którego szmatka ma się przyczepić :) I wsio.
Napisano 25 Maj 200519 l oj chyba nie wsio bo trzeba jeszcze otworzyć property editor i zaznaczyć opcje unyielding dla obiektu, do którego przyczepiamy "szmatke" w przeciwnym razie podczas animowania "szmatka" nie będzie podążać za obiektem...
Napisano 26 Maj 200519 l no super... a mozesz napisac skad sciagnales tego tutka? (tez bym potrzebowal;P). Pozdrawiam
Napisano 26 Maj 200519 l witam sciagnołem sobie vtutka na temat cloth spoko materiał sie wygina ale tam DUNDE ej zapodaj linka do tego tutka:D:D:D:D dzieki:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto