Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

sciagnołem sobie vtutka na temat cloth spoko materiał sie wygina ale tam DUNDE

ma taki cos ze

1. bierze modyfiikator Mesh select

2. Zaznacza vertexy

3. bierze Attach to RBCollection z listy modyfikatora , przy zanzaczonych tych vertexach

 

ja robie tak samo dodałem wszytko co trzeba i dupa niema tego Attach to RBCollection.

 

mam maxa 6 :)

co radzicie ???

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pytasz się chłopie na forum, a odpowiedź masz pod samym nosem tzn. w helpie reactora, masz wyłożoną kawe na ławe, zobacz...

Napisano

W modyfikatorze reactorCloth masz podselekcję - vierzchołki. Tam zaznaczasz wierzchołek, który ma być przyczepiony... jedziesz w dół... klikasz w Attach To Rigid Body... i podajesz nazwę obiektu do którego szmatka ma się przyczepić :)

I wsio.

Napisano

oj chyba nie wsio bo trzeba jeszcze otworzyć property editor i zaznaczyć opcje unyielding dla obiektu, do którego przyczepiamy "szmatke" w przeciwnym razie podczas animowania "szmatka" nie będzie podążać za obiektem...

Napisano
witam

 

sciagnołem sobie vtutka na temat cloth spoko materiał sie wygina ale tam DUNDE

 

 

ej zapodaj linka do tego tutka:D:D:D:D

dzieki:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności