lord_saskybody Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 witam sciagnołem sobie vtutka na temat cloth spoko materiał sie wygina ale tam DUNDE ma taki cos ze 1. bierze modyfiikator Mesh select 2. Zaznacza vertexy 3. bierze Attach to RBCollection z listy modyfikatora , przy zanzaczonych tych vertexach ja robie tak samo dodałem wszytko co trzeba i dupa niema tego Attach to RBCollection. mam maxa 6 :) co radzicie ???
La R Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 pytasz się chłopie na forum, a odpowiedź masz pod samym nosem tzn. w helpie reactora, masz wyłożoną kawe na ławe, zobacz...
Kris_R Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 W modyfikatorze reactorCloth masz podselekcję - vierzchołki. Tam zaznaczasz wierzchołek, który ma być przyczepiony... jedziesz w dół... klikasz w Attach To Rigid Body... i podajesz nazwę obiektu do którego szmatka ma się przyczepić :) I wsio.
La R Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 oj chyba nie wsio bo trzeba jeszcze otworzyć property editor i zaznaczyć opcje unyielding dla obiektu, do którego przyczepiamy "szmatke" w przeciwnym razie podczas animowania "szmatka" nie będzie podążać za obiektem...
lord_saskybody Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 thx zrobilem i hula bo 1 rzczy zapominałem robic :)
mistrz3d Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 no super... a mozesz napisac skad sciagnales tego tutka? (tez bym potrzebowal;P). Pozdrawiam
Baldack Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 witam sciagnołem sobie vtutka na temat cloth spoko materiał sie wygina ale tam DUNDE ej zapodaj linka do tego tutka:D:D:D:D dzieki:)
lord_saskybody Napisano 5 Czerwiec 2005 Autor Napisano 5 Czerwiec 2005 kapota z max3d.pl VideoTutorials :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się