Michas Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 Hey, jak w temacie.. mam ladne teksturki jako JPG i chcialbym je uzyc w ZB2, ale nie mam bladego pojęcia jak zrobić z nich materiał zbrushowy czyli tą kuleczkę w formacie *.ZMT Jakiś eksporter jest potrzebny? Czy ZB ma wbudowane narzędzie jakieś? Help !
Hindus Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 no jak otwierasz textures czy jak to tam leci i dajesz load :/ jakos tak poszukaj
Michas Napisano 13 Czerwiec 2005 Autor Napisano 13 Czerwiec 2005 nie nie o to mi chodzi, to jest banalne, aż taki matoł to nie jestem chyba ;] tylko chodzi mi o materiał np. skóry zeby nałożyć na model to jak to zrobić. Teksture mam, tylko trzeba cos zrobic zeby miala format ZMT
Hindus Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 no wybierasz jakis materiał i klikasz na niego a to daje na aktualny obiekt, ale odradzam , lepiej wyexportuj obiekt, potem np bodypaintem zrb texture i import do maxa.
Rekomendowane odpowiedzi