Napisano 30 Maj 200321 l Witam. Mam pytanie ucze sie uzywania mapek hdri i wszystko ok,z kulkami wychodzi ale nie wiem co zrobic zeby box mial wlasciwy wyglad z hdri? Uzyskuje caly czas cos takiego.
Napisano 2 Czerwiec 200321 l Autor jakies pomysly? bo ja na serio nie wiem jak to zrobic :/ [pomocy] greetz[soczek]
Napisano 2 Czerwiec 200321 l Autor no ale ta mapa hdri na nim nie wyglada prawidlowo. Chyba ze tak ma wygladac :/ Porownanie kulki i boxa
Napisano 2 Czerwiec 200321 l Teraz mnie utwierdziłeś w przekonaniu że jest OK... Rozbłuski na Boksie rozkładają się w inny sposób niż na obiektach sferycznych... Mapa HDRI odbija się w BOX\'sie troche rozmyta, natomiast w kuli otoczenia \"skupia się\"(brakło mi słów)...[urwanie glowy] Pozdrawiam
Napisano 2 Czerwiec 200321 l Autor to w takim razie jest jakies wyjscie zeby na boxie miec ladna mape hdri? czy moze tak musi byc i sie nic z tym nie da zrobic?
Napisano 2 Czerwiec 200321 l tak na szybko to efekt na pewno bedzie lepszy jak ten box czy cokolwiek innego \"kanciastego\" bedzie zfazowane daj chamfer boxa lub potraktuj to bevelem, niech to sie troche wyobli....w naturze (to truizm) nic nie ma idealnych kantow. niby drobiazg. plik mi sie nie otwiera...moze kwestia sprzetu...wkrotce bede mial maxa5 to rzuce okiem
Napisano 2 Czerwiec 200321 l Ja proponuje stworzyć box\'a, przypisać mu teslate 2, a następnie mesh smoth 1... Pokombinuj z parametrami a otrzymasz to co chcesz [cfaniak] Pozdrawiam
Napisano 5 Lipiec 200321 l Sprobuj ustawic kamere troche nizej, bo teraz w boxie odbija ci sie glownie podloze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto