Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam pytanie ucze sie uzywania mapek hdri i wszystko ok,z kulkami wychodzi ale nie wiem co zrobic zeby box mial wlasciwy wyglad z hdri?

Uzyskuje caly czas cos takiego.

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

jakies pomysly?

bo ja na serio nie wiem jak to zrobic :/

 

[pomocy]

 

 

greetz[soczek]

Napisano
  • Autor

no ale ta mapa hdri na nim nie wyglada prawidlowo.

Chyba ze tak ma wygladac :/

 

Porownanie kulki i boxa

Napisano

Teraz mnie utwierdziłeś w przekonaniu że jest OK...

Rozbłuski na Boksie rozkładają się w inny sposób niż na obiektach sferycznych...

Mapa HDRI odbija się w BOX\'sie troche rozmyta, natomiast w kuli otoczenia \"skupia się\"(brakło mi słów)...[urwanie glowy]

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

to w takim razie jest jakies wyjscie zeby na boxie miec ladna mape hdri?

czy moze tak musi byc i sie nic z tym nie da zrobic?

Napisano

tak na szybko to efekt na pewno bedzie lepszy jak ten box czy cokolwiek innego \"kanciastego\" bedzie zfazowane

daj chamfer boxa lub potraktuj to bevelem, niech to sie troche wyobli....w naturze (to truizm) nic nie ma idealnych kantow. niby drobiazg. plik mi sie nie otwiera...moze kwestia sprzetu...wkrotce bede mial maxa5 to rzuce okiem

Napisano

Ja proponuje stworzyć box\'a, przypisać mu teslate 2, a następnie mesh smoth 1...

Pokombinuj z parametrami a otrzymasz to co chcesz [cfaniak]

Pozdrawiam

 

Napisano

Sprobuj ustawic kamere troche nizej, bo teraz w boxie odbija ci sie glownie podloze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności