Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam oto taki problem. Chodzi w sumie o animację z reactora. Dajmy na to boxa spadającego na ziemię. Operuje w maxie na cm i ustawiłem grawitacje, skale itp zgodznie z ziemskim oryginałem. I teraz jak przy standardowych ustawieniach reactora w animation&export czyli substeps 10 i time scale 1.0 jest wszystko ok(nalozylem upadek z "reala" na reactorową animacje). Ale tu pojawa sie problem bo przy substeps 10 zdaza sie ze reactor "niezaoważy" kolizji. Chciałem zwiększyć np na 100. I kolizja jest wykrywana, owszem, ale cała animacja zwolniła. Coś jak bullettime:P Myślałem że wartosc substeps nie wpływa na szybkosc animacji.... Jak teraz dopasowac timescale, lub jak to skorygowac??

PS Zauważyłem że tyczy się to tylko zlożonych scen. Czyżby za słaby procek??

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności