Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam forumowiczów,

Na zaliczenie robie sobie pewien projekt. Ma to być animacja złodzieja w galerii, który chodzi po niej oglądając obrazy/rzeźby latarką:) Nie mogę znaleźć opisu jak poruszyć kamerą("oczami") po "galeri". Na laborkach z 3ds prowadzący wstawił Linie (Shapes-line) poprowadziła ją po całej galerii i z niej jakoś utowrzył ścieżkę dla kamery. Może ktoś wie jak coś takiego wykonać?:)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 991
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Robisz linem sciezke, zaznaczasz kamere dajesz zakladke motion, na gorze masz trajectories i dam dajesz Convert from i klikasz na ta sciezke. I tyle.

pozdro

 

---edit---

troche sie spoznilem :)

Napisano

Dzięki Plastique, poszło fajnie.

pytanie nr dwa. nagrałem 100 klatek filmu, mającego pokazywać ruch ręki z latarką (drżenie) który wsytępuje przy chodzeniu. Chciałbym aby te 100 klatek powtarzało się cyklicznie aż kamera się porusza(złodziej idzie).

Napisano

Do takich celów służy track view, zaznacz latarkę kliknij prawym-> curve editor, lub graph editors -> track view - curve editor. To jest bardzo intuicyjne narzędzie jednak jego obsługi nauczyć musisz się z helpa. Dodam że umiejętność obsługi track view przyda Ci się później niejednokrotnie.

Napisano

własnie doszedłem że jest cos takiego jak contoroller -> out-of-rang types... :) to chyba to. Dzięki wielki, pewnie jescze tu wróce...:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności