Napisano 15 Czerwiec 200519 l Witam forumowiczów, Na zaliczenie robie sobie pewien projekt. Ma to być animacja złodzieja w galerii, który chodzi po niej oglądając obrazy/rzeźby latarką:) Nie mogę znaleźć opisu jak poruszyć kamerą("oczami") po "galeri". Na laborkach z 3ds prowadzący wstawił Linie (Shapes-line) poprowadziła ją po całej galerii i z niej jakoś utowrzył ścieżkę dla kamery. Może ktoś wie jak coś takiego wykonać?:)
Napisano 15 Czerwiec 200519 l Robisz linem sciezke, zaznaczasz kamere dajesz zakladke motion, na gorze masz trajectories i dam dajesz Convert from i klikasz na ta sciezke. I tyle. pozdro ---edit--- troche sie spoznilem :)
Napisano 15 Czerwiec 200519 l Dzięki Plastique, poszło fajnie. pytanie nr dwa. nagrałem 100 klatek filmu, mającego pokazywać ruch ręki z latarką (drżenie) który wsytępuje przy chodzeniu. Chciałbym aby te 100 klatek powtarzało się cyklicznie aż kamera się porusza(złodziej idzie).
Napisano 15 Czerwiec 200519 l Do takich celów służy track view, zaznacz latarkę kliknij prawym-> curve editor, lub graph editors -> track view - curve editor. To jest bardzo intuicyjne narzędzie jednak jego obsługi nauczyć musisz się z helpa. Dodam że umiejętność obsługi track view przyda Ci się później niejednokrotnie.
Napisano 15 Czerwiec 200519 l własnie doszedłem że jest cos takiego jak contoroller -> out-of-rang types... :) to chyba to. Dzięki wielki, pewnie jescze tu wróce...:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto