Napisano 17 Czerwiec 200519 l Czy mozna w jakiś sposób utworzyć dwa poziomy ID w obiekcie Editable Mesh? Jest mi to potrzebne, abym mogł mieć texturę całej postaci w jednym slocie (Multi/Sub-Object) - będzie to slot w którym będę trzymał tekstury kolejnych części całego obiektu (np.: pasków, torebek, mieczy, pancerzy, etc.). W kazdą pozycję walnę następny poziom slotów Multi/Sub-Object, gdzie kazde ID bedzie poszczególną częscią poziomu wyższego (np.: klinga, rękojeść - w slocie Miecz), dodam że posiadam 3D Studio Max 6. Jeżeli nie jest to możliwe to chyba będę zmuszony do obróbki na jednym poziomie Multi/Sub-Object wszystkich czesci mojej postaci. :/
Napisano 17 Czerwiec 200519 l zaznaczasz polygony, wpisujesz jakie tam chcesz ID i dajesz set ID tak jest w poly mesha nigdy nie używałem więc nie powiem ale raczej podobnie albo zrób to (lepsze wyjście moim zdaniem) unwarpem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto