Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy mozna w jakiś sposób utworzyć dwa poziomy ID w obiekcie Editable Mesh? Jest mi to potrzebne, abym mogł mieć texturę całej postaci w jednym slocie (Multi/Sub-Object) - będzie to slot w którym będę trzymał tekstury kolejnych części całego obiektu (np.: pasków, torebek, mieczy, pancerzy, etc.). W kazdą pozycję walnę następny poziom slotów Multi/Sub-Object, gdzie kazde ID bedzie poszczególną częscią poziomu wyższego (np.: klinga, rękojeść - w slocie Miecz), dodam że posiadam 3D Studio Max 6. Jeżeli nie jest to możliwe to chyba będę zmuszony do obróbki na jednym poziomie Multi/Sub-Object wszystkich czesci mojej postaci. :/

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 950
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznaczasz polygony, wpisujesz jakie tam chcesz ID i dajesz set ID tak jest w poly mesha nigdy nie używałem więc nie powiem ale raczej podobnie albo zrób to (lepsze wyjście moim zdaniem) unwarpem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności