Napisano 19 Czerwiec 200519 l Witam. chcialem zrobic tabletke musujaca wpadajaca do szklanki wody. jak ustawic babelki ktorych bedzie tysiace i beda podazaly za spadajaca tabletka ?? ma ktos jakis pomysl ?
Napisano 19 Czerwiec 200519 l ja jestem za blobmeshem i PArray cyz jak to sie tam zwie :P ale nie wiem czy ci to komp przetrawi - to strasznie męczący proces :/
Napisano 19 Czerwiec 200519 l po co bloby?powietrze sie tak nie laczy. wystarczy podczepic odpowiedni emiter do tabletki i jako particle sfery
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Autor no tak tylko jak animowac je po sciezce ? chodzi mi o taka animacje.
Napisano 21 Czerwiec 200519 l Poczytaj troszkę o Particle Flow w helpie... W przypadku takiej animacji nie potrzeba ścieżki żadnej. Po prostu emiterem jest tabletka. A ruch bąbelków definiujesz przez parametry takie jak Speed, Orientation, Age Test > Spawn... itp. Dodatkowo przyda się turbulencja, żeby ruch był bardziej rozedrgany, jak ma to miejce w rzeczywistości.. powinno pójść jak po maśle...
Napisano 23 Czerwiec 200519 l Autor wielie dzieki, juz sobie z babelkami poradzilem. napiszcie mi jeszcze prosze jak sobie poradzic zeby babelki ktore dotary do powierzchni wody znikaly a nie wylatywaly po za nia. aha , no i jak przypisac material do babelkow ? dzieki za pomoc !
Napisano 23 Czerwiec 200519 l Zależy jak pracujesz... Jeśli w Particle Flow to wystarczy na powierzchni ustawić deflector i test kolizji, a po zderzeniu polecenie Delete. Materiał w PS też przez polecenie > Material Static
Napisano 25 Czerwiec 200519 l Autor no wlasnie tego delete nie moge znalezc... jest tylko stop, continiue...
Napisano 25 Czerwiec 200519 l a mówimy na pewno o Particle Flow? w PF delete jest oznaczony ikoną w krzyżykiem...
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor oki, wielkie dzieki kris_R i reszta , juz sobie zalatwilem to. pozdtaram sie zrobic dla wszystkich tutorial. :) jeszcze tylko takie pytanie off-topic. Jaki IOR ma taki babelek powietrza?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto