Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

chcialem zrobic tabletke musujaca wpadajaca do szklanki wody.

jak ustawic babelki ktorych bedzie tysiace i beda podazaly za spadajaca tabletka ?? ma ktos jakis pomysl ?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poczytaj troszkę o Particle Flow w helpie...

W przypadku takiej animacji nie potrzeba ścieżki żadnej. Po prostu emiterem jest tabletka. A ruch bąbelków definiujesz przez parametry takie jak Speed, Orientation, Age Test > Spawn... itp. Dodatkowo przyda się turbulencja, żeby ruch był bardziej rozedrgany, jak ma to miejce w rzeczywistości..

powinno pójść jak po maśle...

Napisano

wielie dzieki, juz sobie z babelkami poradzilem. napiszcie mi jeszcze prosze

jak sobie poradzic zeby babelki ktore dotary do powierzchni wody znikaly a nie wylatywaly po za nia.

 

aha , no i jak przypisac material do babelkow ?

 

dzieki za pomoc !

Napisano

Zależy jak pracujesz...

Jeśli w Particle Flow to wystarczy na powierzchni ustawić deflector i test kolizji, a po zderzeniu polecenie Delete.

Materiał w PS też przez polecenie > Material Static

Napisano

oki, wielkie dzieki kris_R i reszta , juz sobie zalatwilem to. pozdtaram sie zrobic dla wszystkich tutorial. :) jeszcze tylko takie pytanie off-topic. Jaki IOR ma taki babelek powietrza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności