klower Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 Witam. chcialem zrobic tabletke musujaca wpadajaca do szklanki wody. jak ustawic babelki ktorych bedzie tysiace i beda podazaly za spadajaca tabletka ?? ma ktos jakis pomysl ?
Błazi Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 ja jestem za blobmeshem i PArray cyz jak to sie tam zwie :P ale nie wiem czy ci to komp przetrawi - to strasznie męczący proces :/
Tomek Kosiorek Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 po co bloby?powietrze sie tak nie laczy. wystarczy podczepic odpowiedni emiter do tabletki i jako particle sfery
klower Napisano 20 Czerwiec 2005 Autor Napisano 20 Czerwiec 2005 no tak tylko jak animowac je po sciezce ? chodzi mi o taka animacje.
Kris_R Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Poczytaj troszkę o Particle Flow w helpie... W przypadku takiej animacji nie potrzeba ścieżki żadnej. Po prostu emiterem jest tabletka. A ruch bąbelków definiujesz przez parametry takie jak Speed, Orientation, Age Test > Spawn... itp. Dodatkowo przyda się turbulencja, żeby ruch był bardziej rozedrgany, jak ma to miejce w rzeczywistości.. powinno pójść jak po maśle...
illy Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 No i jeszcze deflector zeby babelki odbijaly sie od scianki
klower Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 wielie dzieki, juz sobie z babelkami poradzilem. napiszcie mi jeszcze prosze jak sobie poradzic zeby babelki ktore dotary do powierzchni wody znikaly a nie wylatywaly po za nia. aha , no i jak przypisac material do babelkow ? dzieki za pomoc !
Kris_R Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Zależy jak pracujesz... Jeśli w Particle Flow to wystarczy na powierzchni ustawić deflector i test kolizji, a po zderzeniu polecenie Delete. Materiał w PS też przez polecenie > Material Static
klower Napisano 25 Czerwiec 2005 Autor Napisano 25 Czerwiec 2005 no wlasnie tego delete nie moge znalezc... jest tylko stop, continiue...
Kris_R Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 a mówimy na pewno o Particle Flow? w PF delete jest oznaczony ikoną w krzyżykiem...
klower Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 oki, wielkie dzieki kris_R i reszta , juz sobie zalatwilem to. pozdtaram sie zrobic dla wszystkich tutorial. :) jeszcze tylko takie pytanie off-topic. Jaki IOR ma taki babelek powietrza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się