Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

chcialem zrobic tabletke musujaca wpadajaca do szklanki wody.

jak ustawic babelki ktorych bedzie tysiace i beda podazaly za spadajaca tabletka ?? ma ktos jakis pomysl ?

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja jestem za blobmeshem i PArray cyz jak to sie tam zwie :P ale nie wiem czy ci to komp przetrawi - to strasznie męczący proces :/

Napisano
  • Autor

no tak tylko jak animowac je po sciezce ?

chodzi mi o taka animacje.

Napisano

Poczytaj troszkę o Particle Flow w helpie...

W przypadku takiej animacji nie potrzeba ścieżki żadnej. Po prostu emiterem jest tabletka. A ruch bąbelków definiujesz przez parametry takie jak Speed, Orientation, Age Test > Spawn... itp. Dodatkowo przyda się turbulencja, żeby ruch był bardziej rozedrgany, jak ma to miejce w rzeczywistości..

powinno pójść jak po maśle...

Napisano

No i jeszcze deflector zeby babelki odbijaly sie od scianki

Napisano
  • Autor

wielie dzieki, juz sobie z babelkami poradzilem. napiszcie mi jeszcze prosze

jak sobie poradzic zeby babelki ktore dotary do powierzchni wody znikaly a nie wylatywaly po za nia.

 

aha , no i jak przypisac material do babelkow ?

 

dzieki za pomoc !

Napisano

Zależy jak pracujesz...

Jeśli w Particle Flow to wystarczy na powierzchni ustawić deflector i test kolizji, a po zderzeniu polecenie Delete.

Materiał w PS też przez polecenie > Material Static

Napisano
  • Autor

no wlasnie tego delete nie moge znalezc... jest tylko stop, continiue...

Napisano

a mówimy na pewno o Particle Flow? w PF delete jest oznaczony ikoną w krzyżykiem...

Napisano
  • Autor

oki, wielkie dzieki kris_R i reszta , juz sobie zalatwilem to. pozdtaram sie zrobic dla wszystkich tutorial. :) jeszcze tylko takie pytanie off-topic. Jaki IOR ma taki babelek powietrza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności