Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak wziąć udział w Bitwie:

 

Aby móc uczestniczyć w Bitwie musisz mięć swoje konto na forum, w tym celu wejdź na forum, skorzystaj z opcji stworzenia nowego użytkownika (http://max3d.pl/forum/register.php?). Po czym w katalogu 2D Challenge skorzystaj z opcji dodaj nowy temat. Temat wpisz zgodnie ze schematem:

 

Nazwa tematu: "Tytuł swojej pracy"

 

W trakcie realizacji swojego projektu powinniście dodawać możliwie dużo obrazków z pracy.

Macie do dyspozycji dwie metody Attach (dostępna na dole panelu tworzenia tematu/odpowiedzi) i Link (Ikonka gór w tymże panelu). Pamiętajcie o nie przekraczaniu 80 KB przy korzystaniu z Attach. Oczywiście jeśli nie można utworzyć pliku bez widocznych zniekształceń wprowadzonych przez algorytm kompresji wtedy korzystajcie z metody Link. Umieszczajcie prace na jakimś darmowym FTP. Założenie takiego konta zajmuje nie więcej niż 5 min. (z zegarkiem w ręku), a ogranicza się do założenia e-maila i rozszerzenia jego o konto FTP.

 

Taka ofertę ma np. onet. Po założeniu takiego konta dostajecie kilka MB do użytkowania. Potem możecie tam umieszczać pliki praktycznie bez ograniczeń, a w swojej bitwie dodawać ich URL. Baza linków do darmowych serwerów znajduje się tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=5899.

 

W razie wątpliwości pytania można kierować do prowadzącego bitwę, lub zadać je w temacie "propozycje przyszłych tematów / uwagi".

 

 

Regulamin:

 

W konkursie mogą brać udział zarówno pojedynczy graficy jak i zdeklarowane zespoły. Ze względu na długi czas przeznaczony na Bitwę jak i charakterystykę tematu wszystkie prace będą oceniane w ten sam sposób. Wszystkie projekty musza być prowadzone na forum w zakładce z tematem odpowiadającym wybranemu przez użytkownika.

 

Zaleca się także możliwie częste aktualizacje prezentujące postępy w pracy!

 

W prowadzonej Bitwie w pierwszym poscie (można dodać później poprzez edycję) należy umieścić króciutki tekst który będzie widoczny dla Jury razem z pracami do oceny. Należy w nim przybliżyć założenia swojego projektu, określić czy jest się twórcą projektu czy też opiera się go na czyimś projekcie i czy w scenie zostały użyte zdjęcia (jako tekstury, jeśli były tylko referencjami to nie należy tego pisać). Tekst ten będzie widoczny dla jury w języku angielskim. W razie nie znajomości tego języka wystarczy go napisać w języku polskim i poinformować o tym moderatora Bitwy, a jeden z tłumaczy współpracujących z serwisem max3d.pl przetłumaczy go na język docelowy. Tekst ten należy umieścić w swojej Bitwie najpóźniej na cztery dni przed podsumowaniem (czas potrzebny dla tłumaczy).

 

Do konkursu może przystąpić każdy. Zgłoszenie może nastąpić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem procesu nominacji.

 

Po nominacjach każdy bogatszy o ocenę i komentarze, może kontynuować swój projekt (trzeba o tym poinformować jednego z moderatorów działu bitwa).

 

Prace musza być zgodne z założeniami/zasadami tematu. Często specyfika danego tematu będzie wprowadzać pewne ograniczenia i wymuszać kierunek rozumowania twórcy, prace niezgodne z tymi zagadnieniami nie będą brane pod uwagę podczas podsumowania (autor zostanie wcześniej uprzedzony i dostanie czas na zmianę pracy).

 

Prace można wykonywać w dowolnym wybranym przez siebie programie do 2D, a także dowolną, wybraną przez siebie metodą.

 

Autorzy przystępując do konkursu wyrażają zgodę na ewentualne wykorzystanie prac przez sponsorów oraz organizatorów w celach marketingowych (np. strony sponsorów, ulotki, reklamy).

 

Prezentowane prace powinny być nowe, zabronione jest wystawianie do konkursu prac publikowanych wcześniej na łamach innych serwisów czy biorących wcześniej udział w innych konkursach.

 

Terminy

 

21.06.2005 - rozpoczęcie Bitwy

 

18.09.2005 - z wątków uczestników zostanie pobrany plik prezentujący aktualny stan pracy i grono moderatorów przyzna nominacje w ilości zależnej od poziomu prac. Lista osób nominowanych zostanie ogłoszona w ciągu tygodnia, a czas pozostały do zamknięcia konkursu będzie można wykorzystać na dopieszczenie swojej pracy.

 

02.10.2005 - termin zamknięcia tej edycji. Nominowane prace trafią do jury i w ciągu 3 tygodni na stronie www.max3d.pl zostaną ogłoszone wyniki.

 

 

Grand Prix. Jest to główna nagroda. Praca autora zostaje dodana do

specjalnej galerii (zwycięzców).

 

Dwa wyróżnienia. Są to odpowiedniki dwóch kolejnych miejsc. Prace autorów są umieszczane w galerii zwycięzców jako prace wyróżnione.

 

Dodatkowo po zamknięciu Bitwy, równolegle z odbywającym się głosowaniem jury, na forum zostanie utworzona sonda, w której użytkownicy będą mogli głosować na ich zdaniem najlepszą prace (spośród nominowanych) tym samym wręczając nagrodę publiczności.

 

 

 

Nagrody:

Nagradzani będą twórcy 6-ciu prac, które w podsumowaniu ostatecznym zajmą najwyższe pozycje.

 

 

I miejsce:

tablet WACOM GraphireA6 (od firmy Transit, www.transit.pl)

DVD z filmem "Fallen Art" (firmy Platige Image, www.platige.com)

Album "Smoki" (Wydawnictwa Labirynt BOOX, www.labiryntboox.pl)

Textures4ever vol.1 oraz vol.2 (grupy Evermotion, www.evermotion.org)

 

II miejsce:

tablet WACOM Volito2 (od firmy Transit, www.transit.pl)

DVD z filmem "Fallen Art" (firmy Platige Image, www.platige.com)

Album "Smoki" (Wydawnictwa Labirynt BOOX, www.labiryntboox.pl)

 

III miejsce:

DVD z filmem "Fallen Art" (firmy Platige Image, www.platige.com)

kupon 150zł do wykorzystania w księgarni wydawnictwa Helion (Wydawnictwo Helion, www.helion.pl)

 

 

I wyróżnienie:

Album "Świat Kropli" (Wydawnictwa Labirynt BOOX, www.labiryntboox.pl)

Antologia B&W nr 1 (Wydawnictwa Labirynt BOOX, www.labiryntboox.pl)

 

II wyróżnienie:

Album "Świat Kropli" (Wydawnictwa Labirynt BOOX, www.labiryntboox.pl)

Antologia B&W nr 1 (Wydawnictwa Labirynt BOOX, www.labiryntboox.pl)

 

III wyróżnienie:

Album "Świat Kropli" (Wydawnictwa Labirynt BOOX, www.labiryntboox.pl)

Antologia B&W nr 1 (Wydawnictwa Labirynt BOOX, www.labiryntboox.pl)

 

 

Zespół zamjujący się Bitwą:

- Adrian Kajda (Adek) - organizacja Bitwy

- Piotr Suchodolski (Leru) - organizacja konkursu, prowadzenie Bitwy3D, kontakt z jury

- Tomasz Szkodziński (Leander) - przygotowanie panelu jury, pomoc w przygotowaniu, prowadzenie Bitwy2D

 

Dokładny skład jury zostanie opublikowany wkrótce. W jury znajdą się m.in. przedstawiciele aktualnych sponsorów konkursu.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W związku z licznymi prośbami, przesuwamy termin nominacji oraz zakończenia obu edycji Bitwy o 2 tygodnie do przodu.

Zatem nominacje odbędą się 02.X.2005 (drugiego października), a zakończenie nastąpi 16.X.2005 (szesnastego października).

 

Ogłaszamy również skład jury.

Dla Bitwy 2D wygląda on następująco:

Linda Bergkvist

Paweł Jońca

Adrian Kajda

Socar Myles

Tomasz Szkodziński

John Wallin Liberto

Rafał Wojtunik

Napisano

A oto lista osób, które zakwalifikowały się do ścisłego finału Bitwy2D:

- anji

- archangelus (pierwsza praca, "Planeta X")

- artluco

- Azakiel

- Futro

- geno7

- giorgione (druga praca, "In the war")

- Kris_R

- nina

- kolegaalek

- Marluk (pierwsza praca, "Kolejna śmierć...")

- misiekhc

- mnemon (druga praca, "VTG 900")

- ortheza

- radzik

- slon

- thirdeye

- Tialien

- Tomur

- weedlog (obie prace)

 

Wymienionym osobom gratulujemy serdecznie! Czas pozostały do końca tej edycji Bitwy2D (tzn. do 16.X.2005r.) można wykorzystać do dopracowania swojej pracy :)

 

Do listy osób nominowanych został dopisany thirdeye, który został pominięty w procesie zbierania prac.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności