Skocz do zawartości

Rendering Sieciowy


domel31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pewien problem z distribute rendering.

Problem:

Przy wlaczeniu distribute rendering i dodaniu nowych serverow "nazw komputerow" v-ray bez niczego wyszukuje ich IP sieciowe.

Po wlaczeniu sceny (1 klatka) tylko koputer host liczy normalnie nastepne koputerki gubia mapy i rederuja wszystko na szaro, albo wyswietla sie poprostu w logu ze komputer 1 failed1!!

 

 

Czy ktos moze mi pomoc rozwiazac ten problem przesylam skrzynke piwka.

 

Ustawienia sieciowe komputerkow sa jak w sieci wewnetrznej:

IP: 10.0.0.xx -> numeracja ip poszczegolnych render farm

255.255.255.0

 

natomiast wszystkie renderfarmy lacza sie do hosta za pomoca bramy:

10.0.0.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Równiez komputer wspomagający w sieci mój rendering renderuje białe pola.

Co ciekawe, ma sie to wtedy gdy projekt zawiera w katalogu jakis dodatkowe materialy prócz samego pliku *.max np: jpg hrdi, jesli jest sam plik max-a rendering idzie prawidłowo i kazdy komp sobie radzi.

 

W czym problem. Tak jak by, komputer zdalny nie mial dostepu do pozostalych plikow.

 

Pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe, ze chodzi wlasnie o dostep do map, sprawdz czy masz udostepnione w sieci te katalogi jak masz sciezki podane. Dobrym pomsylem jest zrobienie collecta resource collectorem z updatem materialow do jakiegos sieciowego katalogu. Nie wiem czy to w tym jest problem, ale warto to na poczatku sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności