Napisano 28 Czerwiec 200222 l cz! pytanie: w ustawieniach GeeForca mam możliwość ustalenia czegoś tam Pci - brat twierdzi że to znaczy ile geeforce może wykożystać ramu do obliczeń. czy to prawda? czy lepiej żeby miał więcej geeforce czy procek? czy wpływa to na szybkość renderingu i częstotliwość zawieszeń? z góry dzięki za odpowiedż! cz!
Napisano 28 Czerwiec 200222 l witam pci to jest szyna na plycie glownej nie radzie z niej kozystac chociaz ci powiem ze dziwne ze masz geforca na pci powinienes go wmontowac do AGP najlepiej zeby jebgo predkosc miala 4x i w zaleznosci ile masz ramu u staw w biosie szyne np. jak masz 128 ramu to ustaw na 64. jak masz 256 ramu to ustaw na 128 to sa w sumie optymalne ustawienia! pozdrowienia
Napisano 28 Czerwiec 200222 l ja mam geeforce2 na agp (chyba i tak nie ma gf na pci) a i tez mam w jego opcjach rozmiar pamieci dla textur pci i nie bardzo wiem co to jest, ale chyba nie ma nic wspolnego z szyna pci, poza tym nie bardzo sobie wyobrazam jak gf dla pci (o ile taki istnieje) wmontowac na agp:)
Napisano 28 Czerwiec 200222 l witam po pierwsze sa karty np. geforc mozna dostac na pci =] przynajmniej nvidia riva tnt2 . Po drugie chodzilo mi ze na 100% masz na agp tylko cos mu sie pojebalo=] . Po drugie wielkosc pamieci ram dla tekstur np. pci jest to wykozystywane w grach np. jak masz tekstture 128x128(tak bylo w przypadku voodoo2 ) teraz mozna ustawic ja nie wiem jak jest teraz w geforcach ale na rivie chyba maxymalna wielkosc tekstury to 1024x1024 chodzi o buforowanie textur w pamiecie podrecznej karty lub ramie to wszystko pozdrowienia ps, lol
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto