tobi_k Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Witam! Postanowiłem spróbować swoich sił w bitwie. Wybrałem temat moment krytyczny. Scena będzie się działa w czasie IIWŚ. Niemiecki snajper właśnie wystrzelił pocisk w kierunku uciekającego amerykańskiego żołnierza, który ma tylko parę metrów do bezpiecznej kryjówki za workami z piaskiem, gdzie uwagę snajpera próbuje odciągnąć kolega z oddziału. Daje taki mały koncept zrobiony szybko w maxie. Mam nadzieje, że uda mi sie oddać klimat zniszczonego miasta. Życzę powodzenia wszystkim startującym w bitwie!
SimeN Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Ciekawy jestem jak ci cie uda w jednej klatce ujac caly ten dynamizm :) W sumie troche mi sie nie trzyma pomysl ze snajperem. Bo skoro snajper, to chyba ukryty, a skoro ukryty, to nie mozna odciagnac jego uwagi :) Moze lepiej jakbys zrobil zwyklego zolnierza? To taka moja skromna propozycja :] powodzenia!
Master Kiełbaster Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 moment krytyczny i maszyna bojowa w jednym :)
Mcode Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Fajny pomysł. Życze powodzenia ponieważ będzie to trudne do wykonania.
Gordy Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Może gniazdo karabinu maszynowego -> "Szeregowiec Ryan"
mkk3a Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 hm, tez zolnierz wygląda na beztroskiego - idzie sobie spokojnie, na srodku ulicy, jakby zadnej wojny nie było... to musisz poprawic po drugie: kryjówka za workiem z piaskiem. jak oni sie tam schowają, to juz nie mają jak uciec (chyba ze otoczenie zrobisz inne). nie będe przeciez lezesz tam, poki nie przyjdzie wsparcie, albo noc zapadnie... co do klimatu to będzie coś w stylu deszczowej "alei snajperów" z MOHAA (wzorowanej zresztą na prawie identycznej lokacji z Ryana) czy planujesz cos innego?
tobi_k Napisano 22 Czerwiec 2005 Autor Napisano 22 Czerwiec 2005 Dzieki za wszystkie sugestie. Snajper musi byc bo od niego sie zaczął pomysł:) mkk3a -> To narazie wstępny zarys, dużo sie zmieni do końcowej sceny. Co do ich ucieczki to wystarczy przesunąć budynek żeby worki były równo z tylną ścianą i po sprawie. O deszczu wogóle nie myslałem ale to dobry pomysł...
Leru Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 tobi_k -> kocept ciekawy, jak jesteś w tej fazie to proponuję ją definitywnie skończyć. Moja propozycja to przybliżyć kamerę bardziej do postaci, żeby było widać, że jest bardzo blisko podczas gdy cel jest daleko; aby pozycja kamery to podkreślała. Witam w Bitwie, życzę powodzenia :)
tobi_k Napisano 22 Czerwiec 2005 Autor Napisano 22 Czerwiec 2005 Dzieki Leru. Poprzesuwałem troche, dodałem i pobawiłem się kamerą. Mi się ten kadr podoba, ale czekam na Wasze opinie w tej kwestii.
tobi_k Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 Jest mały progres, wymodelowałem chodniki:)
David14 Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 ten chodnik to bym bardzej zrył, bo czołgi jeżdżą, bomby tam pewnie spadały, wogule to to wygląda jak przed mojim blokiem z 5 lat temu, a co do pomysłu to super
Rekomendowane odpowiedzi