Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Postanowiłem spróbować swoich sił w bitwie. Wybrałem temat moment krytyczny. Scena będzie się działa w czasie IIWŚ. Niemiecki snajper właśnie wystrzelił pocisk w kierunku uciekającego amerykańskiego żołnierza, który ma tylko parę metrów do bezpiecznej kryjówki za workami z piaskiem, gdzie uwagę snajpera próbuje odciągnąć kolega z oddziału. Daje taki mały koncept zrobiony szybko w maxie. Mam nadzieje, że uda mi sie oddać klimat zniszczonego miasta. Życzę powodzenia wszystkim startującym w bitwie!

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawy jestem jak ci cie uda w jednej klatce ujac caly ten dynamizm :) W sumie troche mi sie nie trzyma pomysl ze snajperem. Bo skoro snajper, to chyba ukryty, a skoro ukryty, to nie mozna odciagnac jego uwagi :) Moze lepiej jakbys zrobil zwyklego zolnierza? To taka moja skromna propozycja :]

powodzenia!

Napisano

Fajny pomysł. Życze powodzenia ponieważ będzie to trudne do wykonania.

Napisano

hm, tez zolnierz wygląda na beztroskiego - idzie sobie spokojnie, na srodku ulicy, jakby zadnej wojny nie było... to musisz poprawic

po drugie: kryjówka za workiem z piaskiem. jak oni sie tam schowają, to juz nie mają jak uciec (chyba ze otoczenie zrobisz inne). nie będe przeciez lezesz tam, poki nie przyjdzie wsparcie, albo noc zapadnie...

co do klimatu to będzie coś w stylu deszczowej "alei snajperów" z MOHAA (wzorowanej zresztą na prawie identycznej lokacji z Ryana) czy planujesz cos innego?

Napisano
  • Autor

Dzieki za wszystkie sugestie. Snajper musi byc bo od niego sie zaczął pomysł:)

mkk3a -> To narazie wstępny zarys, dużo sie zmieni do końcowej sceny. Co do ich ucieczki to wystarczy przesunąć budynek żeby worki były równo z tylną ścianą i po sprawie. O deszczu wogóle nie myslałem ale to dobry pomysł...

Napisano

tobi_k -> kocept ciekawy, jak jesteś w tej fazie to proponuję ją definitywnie skończyć. Moja propozycja to przybliżyć kamerę bardziej do postaci, żeby było widać, że jest bardzo blisko podczas gdy cel jest daleko; aby pozycja kamery to podkreślała.

Witam w Bitwie, życzę powodzenia :)

Napisano
  • Autor

Dzieki Leru. Poprzesuwałem troche, dodałem i pobawiłem się kamerą. Mi się ten kadr podoba, ale czekam na Wasze opinie w tej kwestii.

Napisano

ten chodnik to bym bardzej zrył, bo czołgi jeżdżą, bomby tam pewnie spadały, wogule to to wygląda jak przed mojim blokiem z 5 lat temu, a co do pomysłu to super

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności