Blaster Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Cześć :) No, więc jestem zielony jeszcze 3DS'a i mam pytanko. Jak "naciągnąć" teksturę na jakis obiekt? Może przykład: Mam sobie np. twarz w maxie. W PS sobie namaluję teksturę tej twarzy, itd. No i jak w 3ds ja dac na obiekt równo? Sorry, ze to takie banalne pytanko, ale maxa mam od niedawna... Pozdrawiam, Maciek. PS. Aha, jeżeli to się robi w okienku materials'ów to jak zrobić sobie texturke odpowiednią do obiektu? Żeby nie była ani za mała, ani za duza, ani zbyt rozciagnieta w niektorych miejscach. :)
Marcin Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 to juz troche trudniejsza sprawa ... w gre wchodzi modyfikator UVW unwarp ... o ktorym poczytaj w helpie maxa ... dobrą sprawą jest tez Plugin Texporter .... generuje on screen siatki obiektu ... (czasem mozna spotkac takie rozciągniete ... i mozna go zapisac do pliku ... pozniej w PS namalowac co sie tam chce gdzie miec ... poczytaj o UVW unwarp i o Texporterze ... info jest wszedzie ... wystarczy w google wpisac ...
tweety Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 jedyna metoda to "unwrap UVW". zacznij od tutoriala: http://waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html albo po rpostu walnij F1 w klawiaturce, wpisz to hasło i już
Blaster Napisano 25 Czerwiec 2005 Autor Napisano 25 Czerwiec 2005 OMG... Dzięki ludzie. 7 minut i już dwie, zadowalające odpowiedzi. Dzięki! No, to ja zabieram się do czytania i próbowania... Pozdrawiam, Maciek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się