Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć :) No, więc jestem zielony jeszcze 3DS'a i mam pytanko. Jak "naciągnąć" teksturę na jakis obiekt? Może przykład: Mam sobie np. twarz w maxie. W PS sobie namaluję teksturę tej twarzy, itd. No i jak w 3ds ja dac na obiekt równo? Sorry, ze to takie banalne pytanko, ale maxa mam od niedawna... Pozdrawiam, Maciek.

 

PS. Aha, jeżeli to się robi w okienku materials'ów to jak zrobić sobie texturke odpowiednią do obiektu? Żeby nie była ani za mała, ani za duza, ani zbyt rozciagnieta w niektorych miejscach.

 

:)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

to juz troche trudniejsza sprawa ... w gre wchodzi modyfikator UVW unwarp ... o ktorym poczytaj w helpie maxa ...

 

dobrą sprawą jest tez Plugin Texporter .... generuje on screen siatki obiektu ... (czasem mozna spotkac takie rozciągniete ... i mozna go zapisac do pliku ... pozniej w PS namalowac co sie tam chce gdzie miec ...

 

poczytaj o UVW unwarp i o Texporterze ... info jest wszedzie ... wystarczy w google wpisac ...

Napisano

OMG... Dzięki ludzie. 7 minut i już dwie, zadowalające odpowiedzi. Dzięki! No, to ja zabieram się do czytania i próbowania... Pozdrawiam, Maciek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności