Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć :) No, więc jestem zielony jeszcze 3DS'a i mam pytanko. Jak "naciągnąć" teksturę na jakis obiekt? Może przykład: Mam sobie np. twarz w maxie. W PS sobie namaluję teksturę tej twarzy, itd. No i jak w 3ds ja dac na obiekt równo? Sorry, ze to takie banalne pytanko, ale maxa mam od niedawna... Pozdrawiam, Maciek.

 

PS. Aha, jeżeli to się robi w okienku materials'ów to jak zrobić sobie texturke odpowiednią do obiektu? Żeby nie była ani za mała, ani za duza, ani zbyt rozciagnieta w niektorych miejscach.

 

:)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 716
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to juz troche trudniejsza sprawa ... w gre wchodzi modyfikator UVW unwarp ... o ktorym poczytaj w helpie maxa ...

 

dobrą sprawą jest tez Plugin Texporter .... generuje on screen siatki obiektu ... (czasem mozna spotkac takie rozciągniete ... i mozna go zapisac do pliku ... pozniej w PS namalowac co sie tam chce gdzie miec ...

 

poczytaj o UVW unwarp i o Texporterze ... info jest wszedzie ... wystarczy w google wpisac ...

Napisano
  • Autor

OMG... Dzięki ludzie. 7 minut i już dwie, zadowalające odpowiedzi. Dzięki! No, to ja zabieram się do czytania i próbowania... Pozdrawiam, Maciek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności