Napisano 25 Czerwiec 200519 l Cześć :) No, więc jestem zielony jeszcze 3DS'a i mam pytanko. Jak "naciągnąć" teksturę na jakis obiekt? Może przykład: Mam sobie np. twarz w maxie. W PS sobie namaluję teksturę tej twarzy, itd. No i jak w 3ds ja dac na obiekt równo? Sorry, ze to takie banalne pytanko, ale maxa mam od niedawna... Pozdrawiam, Maciek. PS. Aha, jeżeli to się robi w okienku materials'ów to jak zrobić sobie texturke odpowiednią do obiektu? Żeby nie była ani za mała, ani za duza, ani zbyt rozciagnieta w niektorych miejscach. :)
Napisano 25 Czerwiec 200519 l to juz troche trudniejsza sprawa ... w gre wchodzi modyfikator UVW unwarp ... o ktorym poczytaj w helpie maxa ... dobrą sprawą jest tez Plugin Texporter .... generuje on screen siatki obiektu ... (czasem mozna spotkac takie rozciągniete ... i mozna go zapisac do pliku ... pozniej w PS namalowac co sie tam chce gdzie miec ... poczytaj o UVW unwarp i o Texporterze ... info jest wszedzie ... wystarczy w google wpisac ...
Napisano 25 Czerwiec 200519 l jedyna metoda to "unwrap UVW". zacznij od tutoriala: http://waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html albo po rpostu walnij F1 w klawiaturce, wpisz to hasło i już
Napisano 25 Czerwiec 200519 l Autor OMG... Dzięki ludzie. 7 minut i już dwie, zadowalające odpowiedzi. Dzięki! No, to ja zabieram się do czytania i próbowania... Pozdrawiam, Maciek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto