Napisano 27 Czerwiec 200519 l Mam pewien problem: Chciałbym jako swój drugi model zrobić swój amplituner, jednak w dalszym ciągu mam problem z wycięciem okrągłej dziury. Z dwoma małymi już sobie poradziłem przypisując wewnętrzne ściany kwadratów do tej samej SG ale innej niż przedni panel. Teraz pozostaje pytanie jak zrobić wycięcie na gałkę Volume która już tak mała nie jest a na dodatek powinna być wycięta na płaszczyźnie pionowej ale także skośnej. Myślę że screen wszystko Wam zobrazuje. Bardzo prosze o wskazówki jak się za to zabrać żeby dziura wyszła okrągła ale żebym nie stracil tej ostrej krawędzi między płaszczyzną pionową i skośną. LINK
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Autor no cuż, taka wyszła ;) może jakaś sugestia jak to zmienić i co dalej? Naprawdę na tym etapie moja wiedza jest mocno ograniczona.
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Autor o które poligony Ci chodzi? próbowałem usuwać nadmiar ale ciągle wychodzi mi to samo. Przód dziury jest kwadratowy i jedynie tył się zaokrągla :/
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Autor Ok, to kapuję ale problem polega na tym że dziura ma być wycięta także w tej ukośnej ściance na górze :/
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Wiec tak zaczynasz od 1) Stworzenia okręgu w miejscu gdzie ma powstać dziura Picture 1 2) W Compound Object wybierasz ShapeMarge następnie Pick Shape i klikasz na narysowany wcześniej okrąg Picture 2 3) Konwertujesz obiekt do Editable Poly i extrudujesz ujemnie kształt który powstał (poligony powiny juz być zaznaczone) Picture 3 No i to by było na tyle, Jak chcesz aby to ładnie wyglądało po MS to bawisz się chamferem i po sprawie :D
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Ja bym dziure sobie zrobil na plaskim, ladnie wycutowal, extrude na minusie do srodka, chamfer na krawedzie, i pozniej wygial do tylu ten skos. Albo bym zrobil to rhino ktorym jestem zafascynowany ;DDDDD Wszyscy wiedza o co chodzi :)
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Ta, tylko masz zbyt wiele "wolnych vertexów" żeby to wyszło z MS. Będzie bałagan.
Napisano 28 Czerwiec 200519 l Autor Ja bym dziure sobie zrobil na plaskim, ladnie wycutowal, extrude na minusie do srodka, chamfer na krawedzie, i pozniej wygial do tylu ten skos. Albo bym zrobil to rhino ktorym jestem zafascynowany ;DDDDD Wszyscy wiedza o co chodzi :) próbowałem ale żeby dziura była częściowo na płaskim a częściowo na skosie to muszę mieć dodatkowe vertexy które podzielą mi ją na 2 części żebym mógł jedną przesunąć w tył. No i te vertexy już psują mi dziurę ;) Ta, tylko masz zbyt wiele "wolnych vertexów" żeby to wyszło z MS. Będzie bałagan. Wiem, dzisiaj zaczynam panel od nowa :)