Napisano 8 Lipiec 200519 l mam pewien problem mianowicie...gdy tworze duplikaty movieClipu...flash instynktownie wrzuca je na sama gore hierarchii layerow...a mnie interesuje zeby byl troshku nizej :P ktos zna moze odpowiedz na moje pytanie? pozdrawiam...
Napisano 8 Lipiec 200519 l Nie duplikuj na _root, tylko w movie clipie. Glebokosci beda sie zmienialy tylko w obrebie tego mc. A jesli juz musisz na glownym timeline, to uzyj swapDepths dla zaslaniajacych obiektow (uciazliwa metoda)
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor nie robie tego na main time linie :D ale dzieki wielkie...pobawie sie ta metoda...moze sie uda :P cheers...
Napisano 8 Lipiec 200519 l Aha, w takim razie "schowaj" duplikowane clipy jeszcze glebiej. Flash buduje oddzielnie głebokosci w ramach danego poziomu, wiec warto te poziomy zmieniac, zeby nie babrac sie w glebokosciach.. hehe, to chyba wszystko jasne ;P joł
Napisano 9 Lipiec 200519 l Autor problem pozostal bo albo ja glupi jestem albo flash ma wlasna hierarchie dla warstw (layerow) w listwach czasowych a inna dla hierarchii duplikatow (levelow)...i swapDepths() troche mi nie pomaga...;D cheers...
Napisano 9 Lipiec 200519 l Przy dynamicznej zmianie głębokości kolejnosc warstw przestaje miec znaczenie. Ale tylko w obrębie konkretnego MC, bo juz inny MC - znajdujący sie o poziom wyzej (nie mylić z "level") i na wyzszej warstwie - będzie ponad kazdym obiektem z poprzedniego MC, mimo, że ma mniejszy depth. Tak informacyjnie: obiekty na listwie maja depth domyslny od -16,384 do -1 a tworzone dynamicznie powinny miec od 0 to 1,048,575 (mogą mieć mniej lub wiecej, ale wówczas nie da sie ich usuwać). Warto czasem sobie przesledzic glebokosc obiektów za pomoca getDepth() Moze wrzuc jakis kod, bedzie latwiej cos zaradzic.
Napisano 9 Lipiec 200519 l Autor działa :P i jestem szczesliwy...dzieki Leander:) (efekt do popatrzenia->soon) :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto