Napisano 2 Sierpień 200519 l Witam Dawno temu wymodelowalem sobie swoj pierwszy samochodzik.. bylo to Audi TT . Samochodzik dosc prosty, kiedy ja jeszcze stawialem pierwsze kroczki w MAX'ie.. na tym moja przygoda z samochodami sie zakonczyla.. jednakze ogladajac te wozy na forum az serce sciska zeby moc samemu cos takiego stworzyc.. Dlatego zabralem sie za modelowanie samochodu MCLAREN F1 - LM. W razie jakichs problemow korzystam z tutoriala wlasnie do tego samochodu.. choc wiekszosc staram sie samemu tworzyc :) . Wiadomo, ze jako poczatkujacy w modelowaniu samochodow jeszcze popelniam wiele bledow, ale trening czyni mistrza.. zatem ponizej widac moja dotychczasowa prace, ktora zaczalem jakies 2 godziny temu. Na obecnym etapie mam pewien problem.. chodiz mi o drzwi.. a dokladnie takie cos wystajace z drzwi.. stykajac sie z maska jest zbyt zaokraglane.. a ja chce proste polaczenie.. na prosze porownac ponizsze rendery.. bylbym wdzieczny za wytlumaczenie jak to wykonac ;)
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor ten pomaranczowy to render z tutorialu.. widac jaka jest roznica miedzy moimi drzwiami a tamtymi.. :/ mam MS ustawiony na 2
Napisano 2 Sierpień 200519 l bardzo dziwaczna ... unikaj trójkątów , trojkąty sa dobre tylko wtedy kiedy nie psują modelu, jeżeli psują pozbywaj sie ich albo szukaj innego rozwiązania
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor chociaz tak bylo pokazane w tutorialu.. :D staralem sie do niego troche stosowac.. zeby to jakos wygladalo :) ale dalej nie wiem jak zrobic zeby te krawedzie drzwi byly bardziej kanciaste :/
Napisano 2 Sierpień 200519 l pinki zaznacz te krawędzie co mają byc ostre daj chamfer powiedzmy na 1 cm a potem powtórnie na 0,4 cm i juz masz ostre krawędzie w faqu 3dsmaxa masz więcej
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor chamfery w tych miejscach sa malo uzyteczne.. bo sie kompletnie siatka kopie.. ale poprawilem pare rzeczy juz troche lepiej wyglada :) .. chyba przerzuce sie na samochody :D
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor po pewnej przerwie przed chwila znow zabralem sie do pracy.. ponizej render.. ;) + siatki oczywiscie :D
Napisano 5 Sierpień 200519 l mam pytanie czemu nie pokazujecie od razu siatek ? skoro i tak ktos za chwile powie zebyscie pokazywali siatki ... pokaz siatke :)
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor juz dawno nie dodawalem nic w tym wip'ie, ostanio jednak naszla mnie wena i postanowilem wykorzystac swoje wypociny tegoz autka.. zatem pierwszy raz wzialem udzial w bitwie - wybralem temat " Moment Krytyczny" . Tytul mojej pracki brzmi: CrashTest.. zajrzyjcie i sami ocencie :D http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18627
Napisano 26 Sierpień 200519 l no i bardzo ladnie idzie , a moglbys dawac rendety bez blueprintow , w greyscale , bez lakieru i do tego w prezencie siatke , ale wydaje mi sie ze dobrze
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor hehe.. daje te blueprinty bo lakier jest bez HDRI i nie wygladalby za dobrze.. a tak to przynajmniej jest co odbijac :P chociaz nastepnym razem juz bedzie w greyscale... a jezeli o siatke to az boje sie ja pokazac bo wszystko pierwszy raz robie i to sam :P .. pozniej postaram sie wrzucic ta siatke ;) edit: tu juz bez lakieru i blueprintow :)
Napisano 28 Sierpień 200519 l to pinki i jego kumpel mózg mózg mózg mózg :D ( bardzo ładny samochodzik )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto